Re: reanimacja

Data: 2004-05-05 21:17:50
Temat: Re: reanimacja
Od: "Jerzy Zamojski" <j...@o...lublin.pl>

Witaj! Uloz poszkodowanego z nogami uniesionymi ku gorze, udroznij drogi
oddechowe, sprawdz jeszcze raz oddech i tetno, oceniaj caly czas zabarwienie
powlok, jesli jest zatrzymanie krazenia lub oddechu mozesz tylko pomoc!
Brawo Darku! Brak nam na codzien ludzi, ktorzy gotowi sa dzialac w
sytuacjach naglych, Twoja postawa podbudowalamnie, a o to nirlatwo , jestem
anestezjologiem, pracuje w Pogotowiu 28 lat,
zxyczylbym sobie spotykac na miejscu wypadku, takich ludzi jak Ty, tych z
telefonami mamy dostatek! Pozdrzawiam serdecznie, jak chcesz dokladniej,
prosze na priva! JZ