rece opadaja....

1. Data: 2006-10-09 10:06:56

Temat: rece opadaja....
Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto, co do mnie napisano:

<cytat>
Witam,

Panie Adamie, wczoraj bylam na spotkaniu z przedsiębiorcami z okolic
naszego powiatu otwockiego. Przy okazji rozmów (...) wynikła sprawa braku
na naszym lokalnym rynku pracy osób niepełnosprawnych, które chciałyby
podjąć pracę. (...) Konkretnie: Znajoma mi Pani chce otworzyć w Józefowie
koło Otwocka supermarket z kasami przystosowanymi do pracy osób
niepełnosprawnych ruchowo ale nie znalazła ani jednej osoby, która byłaby
zainteresowana taką ofertą pracy! Pytanie jest następujące: czy Pan lub
znana Panu osoba czy organizacja pośredniczy w znajdowaniu pracowników
niepełnosprawnych? Prosze o info i poradę
</cytat>

i co mam odpowiedzieć? Jak myślicie? Mam napisać o tym, jak to
niepelnosprawni są dyskryminowani?

Adam Pietrasiewicz
Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś do listów ci zagląda?
http://www.paranoik.w.pl
http://stop-histerii.blog.onet.pl/

2. Data: 2006-10-09 11:07:58

Temat: Re: rece opadaja....
Od: "Wiesław" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i co mam odpowiedzieć? Jak myślicie? Mam napisać o tym, jak to
> niepelnosprawni są dyskryminowani?

nie napisz o tym, że na kasach osoby niepełnosprawne ruchowo nie bardzo mogą
pracować, znam przypadek pracodawcy który chciał zatrudnić niepełnosprawnych
ruchowo jako akwizytorów bezpośrednich do rozprowadzania czegoś tam i dziwił
się, że nie ma chętnych ;-)
pozdrawiam Wiesław

3. Data: 2006-10-09 11:12:44

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09-10-2006 o 13:07:58 Wiesław <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> nie napisz o tym, ?e na kasach osoby niepe?nosprawne ruchowo nie bardzo
> mog?

A to CZEMU nie bardzo mogą?

BO CO?

Bo ja znam jak narazie jedno wytłumaczenie "RENTĘ MI ZABIORĄ"....

4. Data: 2006-10-09 12:00:19

Od: "S.S." <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz napisał(a):

> [...]
>

> --Pozdrawiam
> Adam Pietrasiewicz
> Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś do listów ci zagląda?

Chyba tych rent nie zabieraja, bo nie sadze zeby tak dobrze placili w
tym markiecie ;)

5. Data: 2006-10-09 12:03:15

Od: "Jarek.D.." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba tych rent nie zabieraja, bo nie sadze zeby tak dobrze placili w
> tym markiecie ;)
----
wychodzi na to ze ON to same lenie i nieroby ,-)

pozdr JD

6. Data: 2006-10-09 13:00:36

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09-10-2006 o 14:03:15 Jarek.D.. <j...@w...pl> napisał(a):

> ----
> wychodzi na to ze ON to same lenie i nieroby ,-)

Nie wiem czy SAME.

Wiem natomiast, że jest bardzo wielu, którzy dokonują wręcz cudów, by nie
musieć nic robić. Sami, bądź ich rodzice.

Miałem do czynienia z prezesem firmy, która urządza polowanie na
inwalidów, by ich przyjąć do pracy, ale chętnych nie ma. Po domach do
ludzi nawet chodzą, ale nie mogą znaleźć.

7. Data: 2006-10-09 13:11:33

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl>
napisał w wiadomości news:op.tg5nrafv64gfbi@adam...

> [...]
> Pozdrawiam
> Adam Pietrasiewicz
> Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś do listów ci zagląda?

Taki mamy system, że ludziom często bardziej się opłaca nic nie robić niż
pracować, a najlepiej - brać zasiłek i pracować na czarno

LM

8. Data: 2006-10-09 13:15:40

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09-10-2006 o 15:11:33 LM <l...@g...pl> napisał(a):

> Taki mamy system, ?e ludziom cz?sto bardziej si? op?aca nic nie robiae ni?
> pracowaae, a najlepiej - braae zasi?ek i pracowaae na czarno

Gdy chodzi o ludzi sprawnych, to ja nie mam nic do powiedzenia.

Jednak dla inwalidy praca ma o wiele większą wartość, która jest wartością
nie tylko związaną z kwestiami materialnymi. Ale niestety niewielu to
rozumie.

9. Data: 2006-10-09 13:25:38

Od: "Jarek.D.." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz"

> Nie wiem czy SAME.
-------->
;-) ale tak wyszlo
;-)

> Wiem natomiast, że jest bardzo wielu, którzy dokonują wręcz cudów, by nie
> musieć nic robić. Sami, bądź ich rodzice.
------>
jak w kazdej grupie spolecznej zawsze czarna owca sie znajdzie
baaa
- sa zdrowi a renty biora , z OPSu korzystaja i na dodatek na czarno pracuja
jednym slowem zaradni inwalidzi ;-)

> Miałem do czynienia z prezesem firmy, która urządza polowanie na
> inwalidów, by ich przyjąć do pracy, ale chętnych nie ma.
--------->
trzeba bylo im podac adres grupy a z pewnascia znalezlili by kogos

widze ze Ci humor dopisuje :-)

Pozdr.JD

10. Data: 2006-10-09 13:29:39

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:op.tg5ogemx64gfbi@adam...

> [...]
> Pozdrawiam
> Adam Pietrasiewicz
> Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś do listów ci zagląda?

Powinna mieć, niekoniecznie ma.
Zresztą - nie wiem czy to takie proste. Bo skoro niewielu to rozumie, to
może tylko dla tych niewielu taką wartość ma? Może to jednak my dorabiamy
sobie do tego pewną ideologię, a dla przecietnego ON praca ma znaczenie
wyłącznie jako źródło "papu"...
I może nie mamy prawa im tego wytykać (przynajmniej od strony ideologicznej,
bo od ekonomicznej zawsze można zadać pytanie, dlaczego to ja mam na nich
pracować) bo w końcu to ICH sposób na życie...

LM

Sprzeciw Polskiej polityce
Reportaż
---TETRAPLEGIK---
Potrzebowalbym prywatna e-asystenke, ale ..
rozmowy telefoniczne przez modem