Re: redart - pytania o podstawy

From: "Qrczak" <q...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: redart - pytania o podstawy
Date: Fri, 28 Aug 2009 23:09:28 +0200
<h6v5gf$ptt$1@node2.news.atman.pl> <h6v7le$npu$1@news.onet.pl>
<h6vokn$i7t$1@node1.news.atman.pl> <h7051h$ns0$1@news.onet.pl>
<h707eh$v08$1@news.onet.pl> <h71ok8$78k$1@news.onet.pl>
<h71vd6$jfp$1@news.onet.pl> <h74eke$uq3$1@news.onet.pl>
<h76fn4$nj0$2@inews.gazeta.pl> <h76lvk$9hq$1@news.onet.pl>
<h76t2e$26i$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h77s2m$o4c$1@news.onet.pl>
<h78krl$d55$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<h79bru$2u9$1@node2.news.atman.pl>
<h79fla$e5q$1@nemesis.news.neostrada.pl>

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Promiskui_ty_zm masz na myśli? Weź pod uwagę dwie rzeczy - po pierwsze
> wiele związków homoseksualnych się nie ujawnia, pozostaje w cieniu. W
> ogóle o nich nie wiadomo, bo nie są w żaden sposób rejestrowane, można się
> domyślać, że wiele pozornie samotnych osób to są homoseksualiści, itd. I
> tak naprawdę o ich faktycznych związkach nic nie wiemy.

A Chiron wie. Przeliczył i przebadał, a potem wtłoczył w statystykę, więc mu
wyszło, że wszyscy homoseksualni to tylko się bzykają na potęgę, ze
wszystkim, co się rusza i na drzewo nie ucieka. Chociaż oczywiście preferują
swoją płeć. Oczywiście homo to głównie faceci, śliniący się na widok innego
faceta, tylko po to, aby go przetrzepać po jajach (niekoniecznie złotych).

> Druga rzecz - związki homoseksualne są napiętnowane społecznie, niestety,
> a takie społeczne piętno ma wpływ na ludzkie zachowania. Słaba jednostka
> społecznie zepchnięta na margines, będzie się niestety na tym marginesie
> utrzymywać, bo będzie się wszędzie czuła zaszczuta i zła.

Wcale im się nie dziwię.

> Nie każdego stać na taką odwagę jak Raczka i jego partnera, poza tym obaj
> są osobowościami nieprzeciętnymi, pochodzącymi z ponadprzeciętnie
> świadomych i wykształconych rodzin, które pozwoliły im wyrosnąć w
> przekonaniu, że inna preferencja seksualna nie decyduje o marności
> człowieczeństwa.

Za to między innymi mam wielki szacunek dla Raczka. Plus za tę jazdę z
Różami Gali.

> Wybacz, ale nie przekonałeś mnie do tego założenia.
> Seks jest jedynym motorem działania generalnie ludzi o niskim
> zapotrzebowaniu na bliskość. Idę o zakład, że relatywnie znajdziesz ich
> tyle samo wśród homo- jak i heteroseksualnych.

Hetero nie ma co przeliczać. Przecież oni z założenia są normalni. Tylko Ci
homo, to same zboczeństwo, deprawacja, sodoma i gomora.

> Raczek wywołuje sensację, ponieważ nasze zacofane społeczeństwo ciągle
> jeszcze reaguje na homoseksualizm tak jak Ty i stosunkowo niewiele par się
> decyduje na ujawnienie.

Raczek to wcale nie jest wyjątek. No może w kontekście "nie bałem się" to
jest wyjątek. ale jemu więcej wybaczą niż zwykłemu Kowalskiemu.

Qra