Re: refan

Data: 2003-10-27 08:39:55
Temat: Re: refan
Od: "Angelina" <a...@o...pl>

W Refanie sprzedają rozcieńczone perfumiki. Wcześniej kupowałam i nie było
takich niespodzianek, az do ostatniego razu.
Po wyjściu ze sklepiku popsikałam przegub ręki a tu spłynęła mętna woda
(wiadomo więc co jest grane). Ponadto zapachu nie było prawie żadnego,, a
zapach Kenzo Jungle więc b. mocny. Odwróciłam sie na pięcie i poprosiłam o
zwrot gotówki. Sprzedwczyni nawet nie zaprotestowała :) I nie próbowała nic
tłumaczyć.

Pozdrowionka
Angelina