[reklama] Zaproszenie na spotkanie w Empik Megastore Kraków

1. Data: 2002-05-20 10:19:01

Temat: [reklama] Zaproszenie na spotkanie w Empik Megastore Kraków
Od: "Empik" <d...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kobietą być" - Empik Megastore Kraków zaprasza na spotkanie z Anną
Mentlewicz (dziennikarz TVP) i Ewą Żeromską (pedagog i seksuolog) poświęcone
sytuacji kobiety we współczesnym świecie. Jaka jest współczesna kobieta? Jak
radzi sobie ze swoją życiową rolą matki, żony, kochanki? Jak reaguje na
narzucone jej stereotypy?

Uczestnicy dyskusji, którzy zakupią dowolną książkę w Empiku otrzymają od
autorek bezpłatny egzemplarz poradnika "Kobietą być".

Środa, 22 maja, godzina 17.00, dział książki II piętro, Empik Megastore,
Rynek Główny 5, Kraków.

Serdecznie zapraszamy!!

2. Data: 2002-05-20 13:47:13

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2002 12:19:01 +0200, podpisując się jako "Empik"
<d...@e...com>, napisałeś (aś) :

> [...]
>autorek bezpłatny egzemplarz poradnika "Kobietą być".
>
>Środa, 22 maja, godzina 17.00, dział książki II piętro, Empik Megastore,

Chętnie bym przyszła ale ....(zawsze musi być jakieś ale ;))) )
Nie mam co zrobić z dzieckiem na ów czas a jak mniemam Empik nie
pomyślał, że dzieciate matki z dziecmi mogą chceć przyjść i nie
zorganizował ogrodzonej zagrody dla bydlątek z opiekunką i
książeczkami do czytania lub zabawkami do zabawy?
Ta tylko naiwnie siępytam i szczerze mówiąc nie liczę, że się przemiło
rozczaruję - raz mnie jakiś babsztyl pogoonił z wóżkiem z części
dziecięcej.....
--
Marzenka i Kuba ==> http://jakub.fenert.net <==
Uwielbiam macierzyństwo.

3. Data: 2002-05-20 17:17:52

Od: Bischoop <B...@b...SA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Marzena napisal(a):
> [...]
> Głębiej odczuwam i rozumiem różne sprawy.
> Wydaje mi się jakbym posiadała więcej wszystkiego:
> Więcej miłości, więcej uroku, więcej energii.

Nie wiem czy wiesz ale netykieta mowi ze sygnaturka powinna byc
ograniczona do 4-ch lnijek, *Szanuj innych uzytkownikow Internetu*
:-))

Z powazaniem zyczliwy tobie:
--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%

4. Data: 2002-05-20 19:11:32

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2002 17:17:52 +0000 (UTC), podpisując się jako
Bischoop <B...@b...SA>, napisałeś (aś) :

>Nie wiem czy wiesz ale netykieta mowi ze sygnaturka powinna byc
>ograniczona do 4-ch lnijek,

Cmoknij mnie w pupę - ups......na pieszczotę to sobie trzeba zasłużyć
;-PPP
Pozatym chodzi o LINIJKI a nie LNIJKI ;-PPPPP

--
Marzenka i Kuba ==> http://jakub.fenert.net <==
Macierzyństwo czyni kobietę istotą najwrażliwszą pod słońcem.

5. Data: 2002-05-21 05:52:37

Od: Bischoop <B...@b...SA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Marzena napisal(a):

> Cmoknij mnie w pupę - ups......na pieszczotę to sobie trzeba zasłużyć
> ;-PPP
> Pozatym chodzi o LINIJKI a nie LNIJKI ;-PPPPP

Nerykieta rowniez mowi iz nienalezy wytykac bledow w pisowni
A cmokac pupy to ci nie bede bo nie zasluzylas na pieszczote.

--
% Bischoop %
%Linux Registered User:#260447%
% Szanuj zielen i Netykiete %