Re: rekolekcje wielkopostne

Data: 2011-04-07 12:41:06
Temat: Re: rekolekcje wielkopostne
Od: Lebowski <lebowski@*****.net>

W dniu 2011-04-07 14:23, darr_d1 pisze:

> Dzieeeki... ;)

> Trudno zaprzeczyć, że cb ma dość specyficzny sposób "bycia". Dla mnie
> jednak, w moich oczach, nie jest to przeszkodą do rozmowy z nim (czy -
> uogólniając - z kimkolwiek) na _dowolny_ temat. Staram się nie oceniać
> swoich rozmówców.
>
> W moim przekonaniu fakt, że ktoś ma takie czy inne nawyki bądź wady,
> to że na przykład pierdzi, bluzga, dłubie w nosie, itd. nie musi iść w
> parze z poziomem wiedzy tej osoby, ani świadczyć o braku jej
> inteligencji. Świadczyć to może jedynie, w taki czy inny sposób o
> [...]

Wiesz, co innego jest obycie, a co innego agresja, nawet slowna.
Jak ktos lubi gadac sobie z pierdzielem czy smierdzielem to faktycznie
jego sprawa i niekoniecznie kwestia kultury, jednak gdy ktos narusza
czyjas przestrzen personalnymi bluzgami to sprawa juz nieco inaczej wyglada.
Podejrzewam, ze gdyby ten pedzio wyzwal twoja malzonke lub matke od
kurew, to mialbys jednak obiekcje, ale jak zbluzga inna kobiete, to dla
w twoim pojeciu nic sie przeciez nie stalo.
Bo co cie obchodzi jakas obaca kurwa, tak?
Nie chce ci narzucac swojej skali ocen, ale chyba nie do konca sobie to
przemyslales i jednak twoja komitywa z tym damskim agresorem chyba nie
najlepiej swiadczy o tobie.
Nawet jesli sie odcinasz od tej agresji, to jej smrodek zostaje takze na
tobie.
Tak dla zupelnej jasnosci, to dla mnie w zasadzie niczym sie od niego
nie roznisz.