remont

1. Data: 2002-08-02 09:00:03

Temat: remont
Od: "liska" <l...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomozcie dobrzy ludzie!

czeka mnie 2 tygodnie remontu w domu i musze przygotowywac posilki :(
Sniadanie i kolacja to jakos sie zrobi: kanapki, tosty, parowki) ale co z
obiadami????
Podpowiedzcie mi prosze (moze ktos to przezyl) co gotowaliscie? Zeby bylo
szybko i zeby robotnicy pojedli sobie.
z gory dziekuje za wszslkie pomysly

iza

1. Data: 2002-08-02 09:11:46

Temat: Re: remont
Od: "Atucha" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "liska" <l...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obiadami????
> Podpowiedzcie mi prosze (moze ktos to przezyl) co gotowaliscie? Zeby bylo

Cos energetycznego a zarazem szybkiego.
Moze geste zupy?
A z takich dan na szybko to moze kielbasa smazona z cebulka.(wegetarianka
poleca dania miesne ;>
Makaron(ryz) z gotowymi sosami?
pozdrawiam
atucha

1. Data: 2002-08-02 09:17:39

Od: "Atucha" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moze geste zupy?
> A z takich dan na szybko to moze kielbasa smazona z cebulka.(wegetarianka

Jeszcze mi przyszlo do glowy leczo, geste z ziemniakami.

atucha

1. Data: 2002-08-02 09:21:08

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obiadami????
> Podpowiedzcie mi prosze (moze ktos to przezyl) co gotowaliscie? Zeby bylo

Wlaśnie przeżyłam przeprowadzkę do nowego mieszkania. Dla panów, którzy
remontowali moje nowe mieszkanie gotowałam syte zupy ( krupnik, zurek z
jajkiem i kiełbasą , fasolówkę, kapuśniak), do zup obowiązkowo pieczywo. Na
drugie danie przewaznie były ziemniaki, jakieś mięso i surówki. Może nie
było to zbyt zdrowe jedzenie, ale za to sycące. Panowie nie narzekali.

Pozdrawiam
Benia

1. Data: 2002-08-02 09:32:41

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
co z
> obiadami????
> Podpowiedzcie mi prosze (moze ktos to przezyl) co gotowaliscie? Zeby

Mam nadzieję że mnie nie zabijecie:

Bigos - Duuuuuuuży gar - tak by starczył na dwa tygodnie
im dłużej odgrzewany tym lepszy

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-08-02 09:40:24

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> Bigos - Duuuuuuuży gar - tak by starczył na dwa tygodnie
> im dłużej odgrzewany tym lepszy

Gotować w taki upał? Chyba bardzo Izy nie lubisz ;-).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-08-02 09:46:17

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Gotować w taki upał? Chyba bardzo Izy nie lubisz ;-).

Mam w domu (stary domek) jedynie piec węglowy i co dziennie (fakt
wieczorami) muszę ugotować jedzonko dla 4 dużych psów - da się żyć!!!

A, w końcu, koleżanka prosiła o pomysł - gotuje się raz - roboty mało
a jeść można "długo i namiętnie".

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-08-02 09:51:21

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>obiadami????
>Podpowiedzcie mi prosze (moze ktos to przezyl) co gotowaliscie? Zeby bylo

a ja mam pytanie troche z innej beczki. To teraz jest nadal w zwyczaju karmic
panow od remontow?? Pytam, bo rok temu przenioslam sie do nowego mieszkania,
ostatecznie prace remonotwe zakonczylam w keitniu 2002 - i nigdy panow nie
karmilam. Nawet cos czasem proponowalam, ale nigdy nic nie chcieli.
I teraz nie wiem, czy sie czasem niewlasciwie nie zachowalam??

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-08-02 09:52:00

Od: "przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpowiedzcie mi prosze (moze ktos to przezyl) co gotowaliscie? Zeby
bylo
> szybko i zeby robotnicy pojedli sobie.
> z gory dziekuje za wszslkie pomysly

Ostatnio mój tato malował mi okna w taki upał,
lało sie z niego niemiłosiernie, był zlany potem.
Jak mu zrobiłam chłodniczek , a do tego ziemniaczki ze
skwareczkami był zachwycony.
Polecam

Kasia

1. Data: 2002-08-02 09:53:59

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wieczorami) muszę ugotować jedzonko dla 4 dużych psów - da się żyć!!!
>
> A, w końcu, koleżanka prosiła o pomysł - gotuje się raz - roboty mało

To jest pomysł na to jak ich "zmusić" aby zakończyli remont jak
najszybciej.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak