remont

1. Data: 2002-03-11 09:59:27

Temat: remont
Od: "marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Probuje wyliczyc orientacyjny koszt remontu mieszkania 40m. Do zrobienia:
Wyburzanie scian, generalny remont lazienki, kuchni - budynek przedwojenny,
z tym, ze mieszkanie jest adaptacja poddasza sprzed 15 lat.
Na pewno ktos sie zmagal z remontami - moze ktos napisze jak drogo wyszlo i
czy warto sie meczyc....
marta

1. Data: 2002-03-11 21:35:47

Temat: Re: remont
Od: "Jarek23" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z tym, ze mieszkanie jest adaptacja poddasza sprzed 15 lat.
> Na pewno ktos sie zmagal z remontami - moze ktos napisze jak drogo wyszlo

Robiąc samemu około 15000-30000 pln zależy od standardu jaki chcesz mieć z
ekipą 2 razy tyle powodzenia.

Jarek

1. Data: 2002-03-12 13:10:50

Od: "Arek Chałupka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robiąc samemu około 15000-30000 pln zależy od standardu jaki chcesz mieć z
> ekipą 2 razy tyle powodzenia.

chyba troche przesadziles... fakt ze zalezy to od standardu, ale wydaje mi
sie ze przy w miare rozsadnych zalozeniach z ekipa nie powinno wyjsc wiecej
niz 25kPLN (bez wyposazenia kuchni w piece, okapy, zmywarki itp). tak mi sie
przynajmniej wydaje.
A.

1. Data: 2002-03-12 13:13:42

Od: "Robert Kaliszuk" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek23" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przedwojenny,
>
> Robiąc samemu około 15000-30000 pln zależy od standardu jaki chcesz mieć z

Mieszkanie nowe 43 metry. Zrezygnowaliśmy z żoną ze wszystkiego oprócz
tynków i 1 ościeżnicy. Remont na dzień dobry kosztował nas jakies 15000 (w
tym płyta ceramiczna, murowania kuchnia, blaty, zlewozmywak itd, łazienka -
kabina prysznicowa, kibel wiszący, baterie, kafelki, zlew, 1 drzwi, gładź
wszędzie, kontakty + włączniki, panele na 40 metrach.) Własna robota + 1000
na faceta od kibla (tylko kafelkowanie + montaż kabiny bo nie mamy teraz
czasu)

1. Data: 2002-03-25 10:12:24

Od: Daniel Lorenz <D...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

marta wrote:

> [...]
> z tym, ze mieszkanie jest adaptacja poddasza sprzed 15 lat.
> Na pewno ktos sie zmagal z remontami - moze ktos napisze jak drogo wyszlo i

Niedawno natrafilem na
http://mieszkaniejaknowe.pl/mieszkaniejaknowe/art24_
koszty.html.

D.