rere do trampka

1. Data: 2005-01-24 05:32:11

Temat: rere do trampka
Od: "Anna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz przyznaje ze bardzo zafascynowalamnie twoja wiedza anna

2. Data: 2005-01-24 13:15:04

Temat: Re: rere do trampka
Od: "trampek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz przyznaje  ze bardzo zafascynowalamnie twoja wiedza anna

dziekuje ale musze stwieredzić ze jest tez duzo rzeczy ktore chcialbym w pelni
pojąć a nie moge - wiedza budzi nowe pytania - coraz wiecej pytań

pozdrawiam
zawsze ten sam Trampek

3. Data: 2005-01-24 14:25:38

Od: "Martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anno! Ty mowisz powaznie, czy szczerze zartujesz???

4. Data: 2005-01-24 19:46:00

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:ct30lc$irr$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Martyna <m...@o...pl>
Było:
> Anno! Ty mowisz powaznie, czy szczerze zartujesz???

Odfiltrowałem sobie "Trampka" na grupie i poczytałem co ma do powiedzenia,
wychodzi mi że ty go nie lubisz ...
Gdyby jego odpowiedzi zawierały nieprawdę to jakiś lekarz napewno by go
skorygował w jakimś wątku, bo są zbyt szczegółowe i dają zbyt dużo pewności
siebie osobie pytającej. A jak zauważyłem na grupie panuje tendencja do
wysyłania na badania zamiast diagnozowania na podstawie opisu. (Moim
skromnym, całkiem prawidłowo)

Czemu ?

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

5. Data: 2005-01-24 20:09:06

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A jak zauważyłem na grupie panuje tendencja do
> wysyłania na badania zamiast diagnozowania na podstawie opisu. (Moim
> skromnym, całkiem prawidłowo)
>
> Czemu ?

Wziąłbyś odpowiedzialność za postawienie złej diagnozy na odległość nigdy
nie widząc i nie dotykając nawet pacjenta?

pzdr
LN

6. Data: 2005-01-24 23:51:09

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:ct3km8$80g$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: L&N lab <l...@w...pl>
Było:

> Wziąłbyś odpowiedzialność za postawienie złej diagnozy na
> odległość nigdy nie widząc i nie dotykając nawet pacjenta?

Nawet pisałem kilka razy żeby iść na badanie

7. Data: 2005-01-25 11:59:18

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet pisałem kilka razy żeby iść na badanie

No to co się dziwisz :) :)

miłego dnia
LN

tarczyca a ciaza
Siatkówka - przeszczep?
biala plamka
Szczepienia
Podanie leku cudzemu dziecku przez opiekuna