Re: robakks -> patix

From: "ksRobak" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: robakks -> patix
Date: Thu, 9 Jun 2005 10:33:40 +0200

"patix" wrote in message ...
> ksRobak wrote in message ...

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.psychologia&aid=36273216

> [...]
> ( w sensie daje sie pogodzic ) wlasnie dlatego ,ze swiat bywa
> nielogiczny (i nie w pelni zdetrminowany) i w tych mometach
> (powiedzmy punktach osobliwych lub np. styanach
> chaotycznych)
> ta wola jest nie tylko mozliwa ale wrecz konieczna/miezbedna
> .
> tylko jest otwarta kwestia (IMO) czy to wolna wola
> nie jest kolejnym narzedziem realizacji wyzszych
> celow - tak jak "swoboda" kropelek moze sluzyc
> llepszemu/nie_blokojacemu_sie splywowi
>
> podobnie jak luz /smarowanie lozysk pozwala

Czy byłby Pan tak miły i wskazał mi choćby jeden
najdrobniejszy i najbardziej błachy przykładzić, że
<<sam swiat "za nic" nie chce byc logiczny>> ?

* * *
Bo gdy tak sobie spozieram na wszystko co nie jest mną,
gdy sobie uzmysławiam to wszystko co 'do mnie' dociera
z zewnętrza NIE_JA: powiew wiatru, ciepło szklanki z kawą,
zapach próżni fizycznej ;) itd.
to 'widzę' w tym logikę
a 'nie widzę' nielogiki. :-)
proszę - podaj mi Pan ten przykład
bardzo proszę. :)
Bardzo jestem ciekawy kiedy "swiat bywa nielogiczny"
Być może mam klapki na oczach i widzę tylko logikę?

Edward Robak
--
Errare humanum est, in errore perservare stultum. /Seneka/
"Błądzić jest rzeczą ludzką, trwać w błędzie - głupotą."