Re: robakks -> patix

Data: 2005-06-09 09:12:17
Temat: Re: robakks -> patix
Od: "patix" <n...@p...onet.pl>

ksRobak wrote in message ...

>proszę - podaj mi Pan ten przykład
>bardzo proszę. :)
>Bardzo jestem ciekawy kiedy "swiat bywa nielogiczny"
>Być może mam klapki na oczach i widzę tylko logikę?
>
>Edward Robak
>*°"˝'´¨˘`˙ˇ^:;~>¤<×÷-.,˛¸

wlasnie odwrotnie - logika dostarczana jest nam
przez mozg/zmysly - trzeba by raczej zalozyc
klapki (wylaczyc co nieco) no i moze wtedy ???
:))

no jesli swiat jest logiczny to jest
zupelnie nielogiczne by istnial
w nim taki patix , ktory zaprzecza
istnieniu logiki :)))

gdybym przyznal Ci racje to
bylby to dowod braku logiki , ktory
Ty uznalbys za potwierdzenie jej istnienia
:)))

Przeciez nie twierdze,ze logiki wogole nie ma.
Ona jest - ale nie tylko ona.Obraz logiczny
jest uzyteczny ale nie jest pelny. Swiat jest
powiedzmy "odcinkami" logiczny.
Kazdy wybrany odcinek/obraz jaki
ogladasz jest logiczny. Jednak
zmiana obrazow pojawianie
sie nowych "odcinkow" nie da sie
w pelni logicznie wyjasnic.
Nie ma jednego obrazu , ktory zwieralby
calosc miedzy innymi "siebie"

To jest pobny problem jak zbior wszystkich zbiorow
i konsekwencja w postaci ciagu metasystemow
itp. itd. ...

Tak jak statyka i ruch. Niedawno
byla dosc glosna sprawa z odgrzebanym
starym paradoksem typu ,ze ruch nie jest mozliwy.
Bo jesli zalozym ,ze w pewnej chwili wszystko
stoji (jest w jakims stanie) to dlaczego ma wyjsc
z tego stanu ? Brakuje projektora/operatora
dla przesowania klatek.

Wiem ,ze Cie nie przekonam :)))
Jednak jesli wierzysz w wolna wole
to pozwol mi (zakceptuj bez niecheci)
miec swoje nielogiczne (oparte na intuicji)
przekonania

pozdrawiam
patix