robale zżerają mi trawnik!!!

11. Data: 2004-08-06 06:57:46

Temat: Re: robale zżerają mi trawnik!!!
Od: "Robert K" <rkt@wytnij_mnie.insert4.net> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Basudin 10 GR lub Diazinon 10 GR - oba granulowane.
> Basudin 25 E lub Basudin 600 EC - oba śr. w płynie.
>
> Pozdrawia totalnie boletus

Dzięki serdeczne za informację.
Pozdrawiam i biegnę do sklepu
--
Robert K

rk@insert4_WYTNIJ.net

12. Data: 2004-08-06 12:24:01

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:007001c47b47$6ef15260$5e851b53@smal9k1kzfv9ki
Tadeusz Smal <s...@s...pl> napisał(a):

> :)))))))
> ja tez mam juz dosc polowan na larwy (czy jak to sie nazywa)
> Chrabaszcza majowego
> :)))))
> zanim dopadlem kilka na goracym uczynku
> (jeszcze machaly szczekami)
> zezarly korzonki polowie moich truskawek posadzonych we wlokninie
> i prawie polowie ogorkow
> :(((((((
> lada dzien bede sadzil nowe truskawki
> i chcialbym miec spokoj z tego typu robalami
> :)
> ale zakladam nowe poletko

Hejka. Zakładaj. Pędraki już się cieszą. :-)
Pozdrawiam wyżerkowo Ja...cki

13. Data: 2004-08-06 15:05:09

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert K" <rkt@wytnij_mnie.insert4.net> napisał w wiadomości
> U mnie takie czarne nieduże ptaki wyjadły czereśnie, teraz jedzą
poziomki,
> a robale dalej gryzą trawnik ;-(
> Pozdrawiam
>
> Robert K

Coś mi się tu nie podoba, jak to jedzą trawnik ???
Moze coś Ci zrzera liście z wierzchu, albo nastąpiły niedogodne warunki dla
trawy ... Jak to wygląda, czy trawa w miejscach zapada się, schnie czy
poprostu znika wciągnięta w głębszą warstwę gleby ... Czy przyuważyłeś jak
wygladają te "robale" ???

Serdecznie Miłka

14. Data: 2004-08-06 20:40:50

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trawy ... Jak to wygląda, czy trawa w miejscach zapada się, schnie czy
> poprostu znika wciągnięta w głębszą warstwę gleby ... Czy przyuważyłeś jak

Larwy leniowatych zżerają trawę
pod i na powierzchni gleby.

Pozdrawia boletus

15. Data: 2004-08-09 10:04:14

Od: "mariusz" <m...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Basudin 10 GR lub Diazinon 10 GR - oba granulowane.
> Basudin 25 E lub Basudin 600 EC - oba śr. w płynie.
>
> Pozdrawia totalnie boletus

chyba takie same robale znalazłem czyszcząc kosiarkę z przyklejonej do niej
zeschłej i przegniłej trawy.
czy to oznacza, że u mnie w trawniku też mogą urzędować te robale?
zaniepokojony,
mariusz

16. Data: 2004-08-09 10:34:36

Od: "Robert K" <rkt@wytnij_mnie.insert4.net> szukaj wiadomości tego autora

mariusz wrote:
> [...]
> do niej zeschłej i przegniłej trawy.
> czy to oznacza, że u mnie w trawniku też mogą urzędować te robale?

Z tego co mi wiadomo w tym roku jest urodzaj na te paskudy, jeżeli podsycha
Ci trawa pomimo podlewania, nawożenia itp. to prawdopodobnie masz podobny
problem.
Robert K

rk@insert4_WYTNIJ.net

17. Data: 2004-08-12 23:53:17

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Moze coś Ci zrzera

jak napisać - podpowiedź niedaleko, w nagłówku ;)

jmily

18. Data: 2004-08-13 01:22:18

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote in message news:0c9d.0000175e.411c02ed@newsgate.onet.pl...

> jak napisać - podpowiedź niedaleko, w nagłówku ;)

Czyli Ty jestes trawnik???

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

Brzoskwinie mi zgniły
Poszukuje stronki zezdjeciami pergoli i altanek
Dzialka
co ja mam?
Nornica