robale zżerają mi trawnik!!!

1. Data: 2004-08-05 18:02:10

Temat: robale zżerają mi trawnik!!!
Od: "Robert K" <rkt@wytnij_mnie.insert4.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Grube, tłuste, wstrętne robale zżerają mi trawnik (od spodu).
Czy są jakieś środki chemiczne, coby im tw tym zżeraniu przeszkodzić ?
Do tej pory popsuły mi ok 200m kw trawnika i trochę się boję o resztę.

Robert K

r...@i...net

2. Data: 2004-08-05 21:11:08

Temat: Re: robale zżerają mi trawnik!!!
Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert K <rkt@wytnij_mnie.insert4.net> napisał(a):

> [...]
> Czy są jakieś środki chemiczne, coby im tw tym zżeraniu przeszkodzić ?
> Do tej pory popsuły mi ok 200m kw trawnika i trochę się boję o resztę.

Dogadaj się z tymi co mają kretów w nadmiarze.
;-0
pozdr. Jerzy

3. Data: 2004-08-05 21:22:35

Od: "Alr" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert K" <rkt@wytnij_mnie.insert4.net> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy są jakieś środki chemiczne, coby im tw tym zżeraniu przeszkodzić ?
> Do tej pory popsuły mi ok 200m kw trawnika i trochę się boję o resztę.

U mnie te robale wyciagane sa przez takie czarne, nieduze ptaki (chyba
kosy - tak sobie spaceuja po ogrodzie). A jak juz wyciaga takiego tlustego
robala .... mam nadzieje, ze nikt nic nie jadl :-)

Pozr.
Janusz

4. Data: 2004-08-05 21:24:07

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ceu7pc$nkf$1@inews.gazeta.pl Jerzy Nowak
<w...@g...pl> napisał(a):

> Dogadaj się z tymi co mają kretów w nadmiarze.
> ;-0

Hejka. Mistrzu Jerzy, chyba nie ten przypadeczek. ;-)
Pozdrawiam biernikowo Ja...cki

5. Data: 2004-08-05 21:31:29

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy są jakieś środki chemiczne, coby im tw tym zżeraniu przeszkodzić ?
> Do tej pory popsuły mi ok 200m kw trawnika i trochę się boję o resztę.

Basudin 10 GR lub Diazinon 10 GR - oba granulowane.
Basudin 25 E lub Basudin 600 EC - oba śr. w płynie.

Pozdrawia totalnie boletus

6. Data: 2004-08-05 22:03:10

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@w...pl> napisał(a):

> W wiadomości news:ceu7pc$nkf$1@inews.gazeta.pl Jerzy Nowak

> Hejka. Mistrzu Jerzy, chyba nie ten przypadeczek. ;-)
> Pozdrawiam biernikowo Ja...cki

Ufffffffffffffffffffffffffffff, nie jedzą w tym przypadku?
[Fakt, sam nie złapałem za ryja.]
A do pieca zaraz [jak wrócę i bede pamietać] wrzuce te knigę na podpałkę.
;-)
pozdr. Jerzy

7. Data: 2004-08-05 22:05:33

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus <b...@o...pl> napisał(a):

> Basudin 10 GR lub Diazinon 10 GR - oba granulowane.
> Basudin 25 E lub Basudin 600 EC - oba śr. w płynie.
>
> Pozdrawia totalnie boletus

A kysz maro nieczysta!!!
;-)
pozdr. Jerzy

8. Data: 2004-08-05 23:54:16

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2004-08-06 06:40:54

Od: "Robert K" <rkt@wytnij_mnie.insert4.net> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:
> Dogadaj się z tymi co mają kretów w nadmiarze.
> ;-0
> pozdr. Jerzy

Miałem kreta, ale sąsiad zapragnął mieć stado kotów, które to temu kretu
zrobiły kuku ;-(
Myślę, że z następnym zrobią to samo.

Robert K

rk@insert4_WYTNIJ.net

10. Data: 2004-08-06 06:50:27

Od: "Robert K" <rkt@wytnij_mnie.insert4.net> szukaj wiadomości tego autora

Alr wrote:
> [...]
> kosy - tak sobie spaceuja po ogrodzie). A jak juz wyciaga takiego
> tlustego robala .... mam nadzieje, ze nikt nic nie jadl :-)

U mnie takie czarne nieduże ptaki wyjadły czereśnie, teraz jedzą poziomki,
a robale dalej gryzą trawnik ;-(

Robert K

rk@insert4_WYTNIJ.net

Brzoskwinie mi zgniły
Poszukuje stronki zezdjeciami pergoli i altanek
Dzialka
co ja mam?
Nornica