Dzialka

1. Data: 2004-08-05 12:45:56

Temat: Dzialka
Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam na oku dzialke ok. 70 na 50 metrow, dluzszy bok na linii
wschod-zachod. Gleba podobno zyzna, a na 2 metrach - glina,
co wg. wlasciciela znakomicie zatrzymuje wode i roslinki
dobrze rosna.

Co o tym sadzicie z punktu widzenia odrodniczego ?

Dzialka jest lysa (sama polna trawa), wiec moge ja
zagospodarowac od zera i dowolnie.
Od zachodu mlody, ale wysoki lasek sosnowy,
reszta 'odkryta'.

pozdrawiam
pluton

2. Data: 2004-08-10 13:00:40

Temat: Re: Dzialka
Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wszystkim za obszerne wskazowki i sugestie :)))

pozdro
pluton

3. Data: 2004-08-10 15:08:45

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cfagts$obs$1@news.onet.pl pluton
<z...@p...onet.pl> napisał(a):

> dzieki wszystkim za obszerne wskazowki i sugestie :)))

Hejka. Chyba brak reakcji można wytłumaczyć faktem, że nie ma tu
osób z punktem widzenia odrodniczego. ;-)
Najważniejsze, czy Tobie się tam podoba, bo z resztą problemów dasz
sobie radę. :-)
Pozdrawiam znów słonecznie i upalnie Ja...cki

4. Data: 2004-08-10 21:13:19

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Chyba brak reakcji można wytłumaczyć faktem, że nie ma tu
> osób z punktem widzenia odrodniczego. ;-)
> Najważniejsze, czy Tobie się tam podoba, bo z resztą problemów dasz
> sobie radę. :-)

A z punktu widzenia ogrodniczego tabula rasa. Bierz, sadz zgodnie
z wlasnymi upodobaniami, a konkretne pytania dopiero sie wylonia.
Jezeli niepokoi Cie, ze jest tam glina, to pociesz sie ze piasek nie
lepszy. Tylko nie szdz rododendronow.

Pozdrowienia,
Michal

--