rodzaj diety nie ma znaczenia

31. Data: 2002-01-07 16:31:01

Temat: Re: rodzaj diety nie ma znaczenia
Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna *Opty* <k...@v...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1cd1g$1fm$...@n...onet.pl...

> Ooo... a ja miałam dzień wcześniej (no i jeszcze te drobne paredziesiąt
lat
> ;( ...) - zdrówka życzę

Dziękuję i życzę nawzajem ;o)))))))))))))

> waga niska,

> Geny to nie wszystko, one też są bardzo podatne na zmiany, w zależności od
> "obsługi" organizmu przez właściciela tegoż.

można uszkodzić geny, ale nie można znacząco zmienić.....naprawdę

tomek

32. Data: 2002-01-07 16:31:36

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna *Opty* <k...@v...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1cda2$1vu$...@n...onet.pl...

> Właśnie z powodu swojej diety słonie nie są w stanie zasiąść przy
> klawiaturze. I pewnie jeszcze długo im się to nie uda, i paru innym
> zwierzętom też.

kotowatym........?

tomek

33. Data: 2002-01-07 17:22:05

Od: "siwa" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> napisał

| Właśnie z powodu swojej diety słonie nie są w stanie zasiąść przy
| klawiaturze. I pewnie jeszcze długo im się to nie uda, i paru innym
| zwierzętom też.

W przeciwieństwie do lwów i tygrysów, które jak wiadomo powszechnie się
posługują klawiaturą.

siwa

34. Data: 2002-01-07 18:30:58

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> napisał

> W przeciwieństwie do lwów i tygrysów, które jak wiadomo powszechnie się
> posługują klawiaturą.
>
> siwa

Przecież napisałam: paru innym zwierzętom też.

My się trochę różnimy od lwów i tygrysów, a nawet od najbliższych nam
szympansów, na szczęście.

Krystyna*Opty*

35. Data: 2002-02-03 13:38:06

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> skribis:

>Przecież napisałam: paru innym zwierzętom też.
>
>My się trochę różnimy od lwów i tygrysów, a nawet od najbliższych nam
>szympansów, na szczęście.

Winika z tego ze slonie nie sa w stanie zasiasc za klawiatura _NIE_ z
powodu swej diety, czyli to co napisalas powyzej to klamstwo.

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

prawdopodobnie sprawdzona dieta
[OT] Powitanie
pozdrowienia z Lublina
INFO: lista dyskusyjna pl-misc-dieta