Re: rodzina meza=moja rodzina

From: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: rodzina meza=moja rodzina
Date: Wed, 24 Mar 2004 21:08:32 +0100

On 3/24/04 8:49 PM, puchaty wrote: :

> Co takiego jest w Tobie, co powoduje, że Twoimi TŻami stają się faceci,
> których matki Cię nie akceptują i/lub co jest w Twoich TŻetach
> charakterystycznego, co Cię przyciąga, a co może mieć związek z
> nieakceptacją Ciebie przez ich matki.

A wiesz, że to nie musi wcale być tak, jak sugerujesz? Argument pierwszy
z brzegu -- "Wegetarianka??? Przecież mój syneczek musi mieć mięsko na
obiad, on przy niej zmarnieje, nie będzie dbała o niego!" Nawet nie
liczę, ile razy coś takiego słyszałam. Ostatnio zaś Teściowa przeszła
samą siebie i wyznała TŻ, że ja to się jej fizycznie nie podobam... No
łapska mnie wzięły i opadły...

Pozdrawiam,
Karola