Strona główna Grupy pl.sci.psychologia rola ojca Re: rola ojca

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: rola ojca

« poprzedni post następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostra
da.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: medea <e...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: rola ojca
Date: Fri, 31 Jul 2009 23:13:09 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 67
Message-ID: <h4vnbo$nt1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <h4h6uh$qia$1@news.onet.pl> <h4idu8$6oq$1@inews.gazeta.pl>
<h4ioh5$h91$2@news.onet.pl> <h4jlt5$l1b$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<h4jm4g$ige$1@news.onet.pl> <h4jo32$oni$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<h4k196$goh$7@news.onet.pl> <h4kc06$lne$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<h4kcaj$i95$1@news.onet.pl> <h4kdcc$fgc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<h4kds7$mjk$1@news.onet.pl> <h4kitu$rc5$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<h4lbee$utn$1@news.onet.pl> <h4nma9$5op$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<h4qgmk$cn4$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: aecq156.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1249075385 24481 79.186.68.156 (31 Jul 2009
21:23:05 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Jul 2009 21:23:05 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
In-Reply-To: <h4qgmk$cn4$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:465091
Ukryj nagłówki

tren R pisze:

> przerwy między flaszką denaturatu a butelczyną trunku "bawole oko".

"Bawole oko" to na pewno butelczyna, a nie jakiś bajer z sex shopu? ;)

> zaczynam powoli pozbywać sie sentymentów, każących "dawać im szansę".
> wolę dać szansę godziwej edukacji tym, którzy rzeczywiście z niej
> skorzystają.

> tak, zgoda. umówmy sie - koedukacja to taki fajny pretekst do rozmowy :)
> jestem całym sobą za małolicznymi klasami, a także za rekrutacją,
> odwalającą przypadki patologiczne do klas o specjalnym rygorze. klasy te
> funkcjonowałyby maksymalnie 2 lata. potem do widzenia obowiązku, a dzień
> dobry możliwości.

Ja bym jednak do końca podstawówki z tym poczekała.

> i potem realizowałyby sobie jakiś program bardziej zaawansowany.
> why not? dlaczego miałoby rozkładać?

A gdzie te dzieciaki by szły po takiej podstawówce? Do liceum od razu?
To potem pyszczyłbyś, że młodszaków ze starszakami się miesza. :)

> Coraz częściej pojawiają się w debatach na temat reform szkolnych
> postulaty powrotu do edukacji monogamicznej płciowo."
>
> http://tr.im/uESt

To się nazywa manipulacja w dyskusji. :) Rozmawialiśmy sobie o
podstawówkach, a Ty mi tu nagle linka o tym, że koedukacja w okresie
dojrzewania nie najlepiej wpływa na naukę. :) To zupełnie inna rozmowa.
Nad zniesieniem koedukacji w gimnazjum i liceum też bym się
zastanawiała, chociaż nie jestem przekonana, czy dużo by to dało.

> czyli ta mądrośc to taki socjalizm? każdy jest równy, dbajmy o każdego?
> czyli w efekcie - o nikogo. tak niestety to wygląda w PRAKTYCE.
> bo w teorii pięknie sie czyta, zagospodarujmy wszystkich, niech nic się
> nie zmarnuje. tak sie nie da. jeśli masz spleśniałe jabłka i jabłka
> zdrowe, to wrzucisz je do jednego gąsiorka, żeby zrobić z nich wino?
> nie. weźmiesz tylko zdrowe a i z nich powycinasz gniazda nasienne, żeby
> nie wyszło za gorzkie.
> mądrość społeczeństwa, tak mniemam, polegała na mądrym gospodarowaniu
> zasobami. czyli - ty idziesz do szkoły i tam ci stwarzamy super szanse
> na rozwój, a ty chłopaku nie chcesz iść do szkoły, to proszę bardzo,
> pracuj sobie fizycznie, zarabiaj i ciesz się wynalazkami, opracowanymi w
> pocie czoła przez twoich kolegów z uniwerków i polibudek.
> zagospodarujmy więc wszystkich, ale nie wg jednego wzoru, ale wg tego co
> kto ma i czym dysponuje. bo inaczej to z tego wina ocet będzie.

Dokładnie to samo pisałam w którymś poście, chyba do Chirona. Jestem
tego samego zdania z dwoma ale: primo - dopiero po podstawówce, secundo
- nie nazywając nikogo "bezmózgim debilem", bo i tacy ludzie są
potrzebni, choćby do wykonywania najprostszych prac.

> BD to taki intensywny skrót myślowy. dzieci mało zdolne to jeszcze nie
> BD. dzieci niezdolne do nauki w przyzwoitym tempie, oporne wychowawczo i
> aspołeczne - takie egzemplarze mam na myśli.

Ja wierzę w to, że dzieci na etapie podstawówki można wiele nauczyć i
jeszcze naprostować. To IMO o wiele lepszy efekt przynosiłoby dla
wszystkich, niż tak wczesne eliminowanie ich na margines. Dziecku, które
7 pierwszych lat życia spędza w patologicznym domu, musi dostać trochę
czasu i niech to będzie ta podstawówka. Oby tylko te szkoły były w miarę
dobre. A, ot tak sobie idealizuję. :)

Ewa

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
31.07 medea
31.07 medea
31.07 medea
31.07 michal
31.07 medea
31.07 medea
31.07 medea
31.07 Qrczak
31.07 tren R
31.07 Qrczak
31.07 tren R
31.07 tren R
31.07 tren R
31.07 tren R
31.07 michal
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6
Dlaczego faggoci są źli.
samotworzenie umysłu
Re: Zachód sparaliżowany
Irracjonalność
Jak z tym ubogacaniem?
Trzy łyki eko-logiki ?????
Jak Ursula ze szprycerami interesik zrobiła. ?
Naukowy dowód istnienia Boga.
Aktualizacja hasła dla Polski.
Kup pan elektryka ?
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Senet parts 1-3
Senet parts 1-3
Chess
Chess
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6