rola ojca

261. Data: 2009-07-31 20:42:01

Temat: Re: rola ojca
Od: Aicha <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Lip, 15:53, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Gdzie tak pisałam, głupia cipo? Do mojego nie zagląda!!!!!! Mamy dwa, a może
> nawet trzy laptopy. A jak będziemy chcieli, to możemy mięć dziesięć. Stać
> nas na to!!! Nie to co niektórzy tutaj, co na starych Amigach i Commodorach
> jeszcze się dowartościowują pisząc świństwa. :-)

Ajjj... nie nerwujcie się tak Pani Ikselciu, bo Wam żyłka pęknie.

> Ależ skąd, grzybki i jagódki to nam same wskakują do koszyka, bo nas znają i
> kochają. Po prostu mierzymy mojemu TŻ-towi przed co drugim zbliżeniem, żeby
> wiedzieć, czy norma się utrzymuje. Skąd bym inaczej wiedziała, czym mogę się
> pochwalić na psp? A zawsze mówię prawdę. :-)))

No właśnie o tym grzybku, postrachu lasu, sromotniku bezwstydnym
(Phallus impudicus) myślałam... errr... pisałam.

A juści, nad samom rzekom Odrom.

Pozdrowieństwa od człowieczeństwa.
Aicha, comtesse von Salzbrunn

262. Data: 2009-07-31 20:46:24

Od: Aicha <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lip, 17:10, "marcysia" <m...@w...pl> wrote:

> [...]
> (niewinne!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D) no i nosi niegustowne obuwie i torebki no
> name. Spojrzała zazdrośnie na moje żółte martensy na obcasach
> (!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D a co!!!! ma się tę fantazję
> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:>:>:>) i omiotła zawistnym spojrzeniem brylanty na mych
> dłoniach, które od niechcenia skrzyły się w letnim słońcu, rzucając w jej stronę
> oślepiające błyski. Poczęstowałam ją kapustką. Ale odmówiła, wstrętna
> zazdrośnica!!!!!!!!!!!!! Widać jada koszernie!!!!!!!!!!!!! :>:>:>:> Takie są
> baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tu też!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:P:P:P:P:P:P

Bożesztymój, Ikselki są już trzy! One się przez podział rozmnażają czy
przez pączkowanie? A może ksiądz jegomość w tajemnicy na plebanii
eksperymenty z klonowaniem przeprowadza?

Pozdrowienia od Aichy wstrząśniętej i zmieszanej...

263. Data: 2009-07-31 21:13:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> przerwy między flaszką denaturatu a butelczyną trunku "bawole oko".

"Bawole oko" to na pewno butelczyna, a nie jakiś bajer z sex shopu? ;)

> zaczynam powoli pozbywać sie sentymentów, każących "dawać im szansę".
> wolę dać szansę godziwej edukacji tym, którzy rzeczywiście z niej
> skorzystają.

> tak, zgoda. umówmy sie - koedukacja to taki fajny pretekst do rozmowy :)
> jestem całym sobą za małolicznymi klasami, a także za rekrutacją,
> odwalającą przypadki patologiczne do klas o specjalnym rygorze. klasy te
> funkcjonowałyby maksymalnie 2 lata. potem do widzenia obowiązku, a dzień
> dobry możliwości.

Ja bym jednak do końca podstawówki z tym poczekała.

> i potem realizowałyby sobie jakiś program bardziej zaawansowany.
> why not? dlaczego miałoby rozkładać?

A gdzie te dzieciaki by szły po takiej podstawówce? Do liceum od razu?
To potem pyszczyłbyś, że młodszaków ze starszakami się miesza. :)

> Coraz częściej pojawiają się w debatach na temat reform szkolnych
> postulaty powrotu do edukacji monogamicznej płciowo."
>
> http://tr.im/uESt

To się nazywa manipulacja w dyskusji. :) Rozmawialiśmy sobie o
podstawówkach, a Ty mi tu nagle linka o tym, że koedukacja w okresie
dojrzewania nie najlepiej wpływa na naukę. :) To zupełnie inna rozmowa.
Nad zniesieniem koedukacji w gimnazjum i liceum też bym się
zastanawiała, chociaż nie jestem przekonana, czy dużo by to dało.

> [...]
> nie wyszło za gorzkie.
> mądrość społeczeństwa, tak mniemam, polegała na mądrym gospodarowaniu
> zasobami. czyli - ty idziesz do szkoły i tam ci stwarzamy super szanse
> na rozwój, a ty chłopaku nie chcesz iść do szkoły, to proszę bardzo,
> pracuj sobie fizycznie, zarabiaj i ciesz się wynalazkami, opracowanymi w
> pocie czoła przez twoich kolegów z uniwerków i polibudek.
> zagospodarujmy więc wszystkich, ale nie wg jednego wzoru, ale wg tego co
> kto ma i czym dysponuje. bo inaczej to z tego wina ocet będzie.

Dokładnie to samo pisałam w którymś poście, chyba do Chirona. Jestem
tego samego zdania z dwoma ale: primo - dopiero po podstawówce, secundo
- nie nazywając nikogo "bezmózgim debilem", bo i tacy ludzie są
potrzebni, choćby do wykonywania najprostszych prac.

> BD to taki intensywny skrót myślowy. dzieci mało zdolne to jeszcze nie
> BD. dzieci niezdolne do nauki w przyzwoitym tempie, oporne wychowawczo i
> aspołeczne - takie egzemplarze mam na myśli.

Ja wierzę w to, że dzieci na etapie podstawówki można wiele nauczyć i
jeszcze naprostować. To IMO o wiele lepszy efekt przynosiłoby dla
wszystkich, niż tak wczesne eliminowanie ich na margines. Dziecku, które
7 pierwszych lat życia spędza w patologicznym domu, musi dostać trochę
czasu i niech to będzie ta podstawówka. Oby tylko te szkoły były w miarę
dobre. A, ot tak sobie idealizuję. :)

Ewa

264. Data: 2009-07-31 21:13:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> że się wtrącę: przede wszystkim np w klasach męskich, szczególnie w
> wieku pokwitania

No właśnie, a my tu o podstawówkach. :)

Ewa

265. Data: 2009-07-31 21:17:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra, wolę samochodziki, najlepiej duże i szybkie, także parę innych rzeczy

Także szybkich? ;)

Ewa

266. Data: 2009-07-31 21:21:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Obłąkany filozof Leszek Kołakowski właśnie odzedł niedawno...

Żal, że już pewnie bez godnego po sobie następcy.

> Starając się uczyć tolerancji w miejsce fobii.

I innych ważnych rzeczy.

:(
Ewa

267. Data: 2009-07-31 21:22:26

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> [...]
> eksperymenty z klonowaniem przeprowadza?

> Pozdrowienia od Aichy wstrząśniętej i zmieszanej...

Koktajlowo się zrobiło. :D

michał

268. Data: 2009-07-31 21:23:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> za deprawację nieletnich

Sokratejskie przewinienie. :)

Ewa

269. Data: 2009-07-31 21:27:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> To takie pejoratywne określenie na młodocianego przestępcę. No wiesz-
> przychodzi pijany, nie chce sięuczyć, innych terroryzuje, bije i takie
> tam.

W podstawówce??

> Nie wiem. Może warto spróbować?

Mam wrażenie, że próbowaliśmy przez tysiące lat i teraz jesteśmy na
etapie cywilizowania kar. :)

Ewa

270. Data: 2009-07-31 21:30:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> BD, bo to ja wprowadziłem to określenie, więc nie obwiniaj chirona, to
> określenie, które SYMBOLIZUJE tych wszystkich, których edukowanie kończy
> się efektownym zniechęceniem do edukacji. zarówno ich samych jak i ich
> nauczycieli.

Wiesz, w podstawówce w klasie miałam przynajmniej kilku takich kolegów.
Jakoś mnie to nie zniechęciło do nauki. Być może nawet dowartościowałam
się trochę przy nich. :)

Ewa

Niedzielne całowanie sygnetu.
NO !!!