rola ojca

401. Data: 2009-08-10 11:36:38

Temat: Re: rola ojca
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Aug 2009 12:30:36 +0200, Qrczak wrote:

> W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

> Znaczy ten, co nie ma komórki w kieszeni, jest dostępny 24/24? Podobnie
> taki, co z radarem ma kontakt?
>
> Qra

Dostępny może być ale z wydmuszkami.

402. Data: 2009-08-10 11:38:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

> Nie wiesz kiedy jajka znosisz? Co za Qra!!!

No ale co ma do tego radar? Będzie ich szukał czy cuś??!

Qra

403. Data: 2009-08-10 11:53:34

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Aug 2009 13:38:05 +0200, Qrczak wrote:

> W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

> No ale co ma do tego radar? Będzie ich szukał czy cuś??!
>
> Qra

Kijanki męskie nie przetrzymują. Dotyczy to cho?ów często latajacych
powyżej 10000m, także rejsowymi saolotami.

404. Data: 2009-08-10 12:56:34

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Aug 2009 13:53:34 +0200, Panslavista wrote:

> [...]

Ogólnie - nie interesuje mnie panqrw a pisklak - jakie zwięczenie na
głowie ma - czub zakrzywiony i zwisający jak panqrw, czy piękna korona
mu się należy - po mnie.

405. Data: 2009-08-11 07:41:44

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> W końcu piszemy razem ponure opowiadania nie dla Ikselek, nie? :P

Weżcie jeszcze do spółki żonę tego damskiego boksera! :->

> Nie byłam. Ja bywam za swoje składki, a nie za TŻtowe zyski. I nikt mi
> brylantów nie szuka, gdzie nie powinien :P

> A Ty skąd wiesz? Trzepali Cię? :>

BŁĄD!

> A TŻ pod drzwiami wszystko słyszy? Biedaczysko...

Nie ma nic do urycia. Jestem roztwarta! :->

> Bo robisz niepotrzebny ruch w eterze :D

Ciekawe!!! Jakoś nie jedna osoba juz tu skorzystała z moich rad. Mam
wymienić z imienia i nazwiska? :->
Po cichu wszyscy bierzecie ze mnie przykład, tylko nigdy do tego się nie
przyznacie!

> Uniwersytet Trzeciego Wieku? To się chwali, bardzo! Tylko uważaj na
> Niemca :P

Coś w tym rodzaju, tylko na wyższym, bo moim pozimie. :->

> Ja wiem, że to się robi do skarpety, ale że w kajaki? :OOO

E tam, to już archaizm. Teraz się nie dopija kawy. :DDDDD

michał

406. Data: 2009-08-11 08:24:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie ma nic do urycia. Jestem roztwarta! :->

Bardzo ładne freudowskie przejęzyczenie.

Qra

407. Data: 2009-08-11 09:19:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Bardzo ładne freudowskie przejęzyczenie.
>
> Qra

Przecież nie poszła do laryngologa...

408. Data: 2009-08-11 13:10:52

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Weżcie jeszcze do spółki żonę tego damskiego boksera! :->

Weźmiemy, w swoim czasie. Na pewno się do czegoś przyda. NAM.

> BŁĄD!

Ty trzepałaś męża? :P

> Nie ma nic do urycia.

A diamenty?

> Jestem roztwarta! :->

Rozwarta chyba. Na ile palców?

> Ciekawe!!! Jakoś nie jedna osoba juz tu skorzystała z moich rad. Mam
> wymienić z imienia i nazwiska? :->

Oprócz Panslaviego? Wymieniaj! :)

> Po cichu wszyscy bierzecie ze mnie przykład, tylko nigdy do tego się
> nie przyznacie!

Czemu mówisz do mnie "wszyscy'? Czyżbym Ci cały ekran przesłoniła? :D

> Coś w tym rodzaju, tylko na wyższym, bo moim pozimie. :->

Gdzieś między ulem a sosną... rozumiem :)

> E tam, to już archaizm. Teraz się nie dopija kawy. :DDDDD

Auć! Dobrze, że nie piłam właśnie kawy :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha

Niedzielne całowanie sygnetu.
NO !!!