rolady z poledwicy wolowej

1. Data: 2001-05-29 06:54:24

Temat: rolady z poledwicy wolowej
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepis rodem z "Kanarow" wg magazynu "Kuchnia", wyprobowany przeze mnie
:)

Kazdy rozbity plaster poledwicy wolowej solimy, pieprzymy, kladziemy nan
plaser szynku wedzonej i slupek ostrego zoltego serca. Zawijamy, spinamy
wykalaczka. Panierujemy w jajku i bulce, smazymy na oleju, robimy to
najpierw na wiekszym ogniu a potem na malym. Smazenie wymaga uwagi, nie
mozna przypalic bulki, a pledwica wolowa wymaga jednak czasu by byla
"akuracik" :)

Trud smazenia sie oplaca, wychodzi naprawde niebanalne miesko :)

M.

1. Data: 2001-06-05 22:09:42

Temat: Re: rolady z poledwicy wolowej
Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> wrote:

> [...]
>najpierw na wiekszym ogniu a potem na malym. Smazenie wymaga uwagi, nie
>mozna przypalic bulki, a pledwica wolowa wymaga jednak czasu by byla

Przytacalem na grupie nie raz moje przepisy na zraziki z wolowiny oraz
poledwicy. Jak beda chetni, ktorzy tego nie czytali to napisze w
szczegolach (nie pisze od razu, bo nie chce sie powtarzac jesli juz
czytaliscie).

Pozdrawiam.

Lechu

--