roleta do szafy wnękowej

1. Data: 2007-09-05 11:37:38

Temat: roleta do szafy wnękowej
Od: cieply <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Chciałbym kupić rolety (plastikowe lub aluminiowe) do szafy wnękowej.
Mam mało miejsca i nie chciałbym drzwiczek, a suwane zajmują dużo
miejsca.
Czy ktoś wie gdzie znaleźć coś takiego w Warszawie - ewentualnie z
przycięciem na wymiar?
W Juanie krzykneli mi za 3 rolety o szerokości 82cm i wysokości 80cm
3300zł...!
Pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2007-09-06 08:33:51

Temat: Re: roleta do szafy wnękowej
Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
Zobacz tu:
http://www.mikomax.fdf.pl/kontakt_warszawa.html
Pzdr
Qbanczyk

Czy warto parkiet gotowy ?
Elektrolux - pikarnik i płyta gazowa
Ogrzewanie gazowe - temperatury
Jaki silikon sanitarny (by nie czernial)?
[Chwalę się] reportaż w najnowszym Zbuduj dom