ropne zapalenie gardła

1. Data: 2005-02-05 00:26:36

Temat: ropne zapalenie gardła
Od: "emyo" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzisiaj zauważyłem że w okolicach migdałów pojawiła mi się biała wystająca
kuleczka. Po naciśnięciu zawartość wyleciała. Miała konsystencję bardziej
plastyczną niż płynną i po roztarciu strasznie brzydko pachniała. Czy da się
to jakoś wyleczyć raz na zawsze? Co jakiś czas coś takiego się u mnie
pojawia. Dodam tylko że rok temu miałem chyba przez 3 m-ce dosyć duży
problem z zapaleniam gardła.

thx

2. Data: 2005-02-05 02:00:33

Temat: Re: ropne zapalenie gardła
Od: unnamed <"payback[WYTNIJ_TO]"@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

emyo napisał(a):
> [...]
> to jakoś wyleczyć raz na zawsze? Co jakiś czas coś takiego się u mnie
> pojawia. Dodam tylko że rok temu miałem chyba przez 3 m-ce dosyć duży

boże boże !!!
ile jeszcze będzie takich postów ?!
No więc cóż mam robić jak nie odpowiedzieć:
1. Jeżeli nie wiesz co to jest to nie pisz że to jest "ropne zapalenie
gardła" bo to co opisujesz nawet nie jest żadnym zapaleniem.
2. Czytaj archiwum grupy ! http://skocz.pl/mvh
3. Idź do lekarza.
4. Wszystko jasne ?

3. Data: 2005-02-09 10:36:01

Od: "news" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1. Jeżeli nie wiesz co to jest to nie pisz że to jest "ropne zapalenie
> gardła" bo to co opisujesz nawet nie jest żadnym zapaleniem.

Ja mam ten sam problem, bylem u lekarza i chce mi usunac migdalki, ale mnie
sie wydaje ze to nie rozwiaze problemu.

Ile czasu organizm "trawi" płyny ? :P
aaa_kaja
Jakie owoce zawierają najmniej cukru ?