Jakie owoce zawierają najmniej cukru ?

1. Data: 2005-02-04 18:00:32

Temat: Jakie owoce zawierają najmniej cukru ?
Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jak w temacie chodzi mi konkretnie o nazwę no i żeby te owoce były
owocami przeznaczonymi do jedzenia. :) nie chodzi mi np. o cytrynę.

2. Data: 2005-02-04 22:19:28

Temat: Re: Jakie owoce zawierają najmniej cukru ?
Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemniak?

3. Data: 2005-02-04 23:19:07

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.kalorie.net - tam jest tabelka

--
best regards,
scream (at)w.pl

4. Data: 2005-02-05 07:29:15

Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.kalorie.net - tam jest tabelka

Chodzi ci o http://www.kalorie.net/modules.php?name=Kalorietab ? węglowodory
można traktować jako cukier pytam bo się nie znam :( ?

5. Data: 2005-02-05 08:30:43

Od: "Simonto" <s...@T...TOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemniak to nie owoc - poza tym zawiera sporo weglowodanow !

Simonto

6. Data: 2005-02-05 08:33:10

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> napisał w wiadomości
> Pytanie jak w temacie chodzi mi konkretnie o nazwę no i żeby te owoce
> były owocami przeznaczonymi do jedzenia. :) nie chodzi mi np. o cytrynę.

Cytryna jest smaczna. Gdzie jest napisane, że jest to owoc nie przeznaczony
do jedzenia? ;-)

D.

7. Data: 2005-02-05 18:58:33

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Simonto" <s...@T...TOonet.pl> napisał w wiadomości

> Ziemniak to nie owoc - poza tym zawiera sporo weglowodanow !

nie chce mi sie sprawdzac, ale chyba ziemniak nie ma zbyt duzo cukrow
prostych, bo ma malo kalorii, poza tym to warzywo.

8. Data: 2005-02-05 22:23:38

Od: "Nieudacznik ;\)" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cu350m$hel$1@mamut1.aster.pl...
> Użytkownik "Simonto" <s...@T...TOonet.pl> napisał w wiadomości

> nie chce mi sie sprawdzac, ale chyba ziemniak nie ma zbyt duzo cukrow
> prostych, bo ma malo kalorii, poza tym to warzywo.

Ale ma dużo SKROBII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ no i świnie nie tuczą się dlatego, że są kaloryczne, tylko dlatego, że
pochłaniają za jednym zamachem wiadereczko ;)

poza tym na marginesie 100 ziemniaków to prawie jak 100 g bananów
[niby nie kaloryczne, bo ok 70 kcal/100 g), ale czy kotoś widział kiedyś
porcję ziemniaków 100 g? albo banana 100 g?

lepiej wyrzuć ziemniaki i zajmij się: OGÓRKIEM sałatą, rzodkiewką,
marchewką, pietruszką {ale to warzywa}

jeśli chcesz owoce: polecam arbuza: ok 13 kcal/100g, jagody [ UWAGA!
naturalne alkaloidy zatrzymują pasaż przez przewód pokarmowy, stosowane jako
naturalny środek przeciw biegunkom, kiedy już nic nie pomaga...niezalecane w
diecie ], truskawki, czereśnie, borówki, ananas świeży (nie z puszki!,
bogactwo błonnika, szybko zaspokaja głód, długo utrzymuje sytość)

9. Data: 2005-02-06 12:22:05

Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomaga...niezalecane w diecie ], truskawki, czereśnie, borówki, ananas
> świeży (nie z puszki!, bogactwo błonnika, szybko zaspokaja głód, długo

:) Nie powiedziałem że chce się odchudzać. Chodzi o owoce które mają mało
cukru.

10. Data: 2005-02-06 12:37:33

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurciok <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> napisał(a):

> węglowodory
> można traktować jako cukier pytam bo się nie znam :( ?

Węglowodory? Znaczy, metan, benzen, te rzeczy?

JoP

zelazo
Pytanie ginekologiczne
Czesto oddawanie moczu - urolog uwaza, ze to normalne
Spam z lekami.
wracając do niquitin