Re: roślinka do pokoju.

Data: 2007-01-04 18:00:54
Temat: Re: roślinka do pokoju.
Od: "ewa" <m...@l...com>

Użytkownik "Maria Maciąg"
> . Igły gubi z braku
> światła, suchego powietrza i nadmiernego, długotrwałego przesuszenia w
> cieple. Może też od twardej wody. Przyczyny mogą być różne :-).

od trzech miesięcy - ostatnie przesadzenie, bo pęknięta donica się
"rozpękla" do końca stoi przy akwarium, które nie ma pokrywy - storczykom to
miejsce super odpowiada, więc ona na wilgotność nie powinna narzekać.
Nie gubi igieł tylko całe gałązki - i te krótkie i takie całe od pnia.
Dotknęłam przed chwilą jednej takiej i mi w ręku została mimo ze nie była
sucha :(((

--
ewa