rosol mrozenie

1. Data: 2006-12-05 13:01:32

Temat: rosol mrozenie
Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy mozna zamrozic wywar rosolowy z kurczaka?
tomasz

2. Data: 2006-12-05 13:18:07

Temat: Re: rosol mrozenie
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> Witam,
>
> Czy mozna zamrozic wywar rosolowy z kurczaka?
> tomasz

ja mroziłem i było ok

Jędrek

3. Data: 2006-12-05 16:57:41

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...com wrote:

> Witam,
>
> Czy mozna zamrozic wywar rosolowy z kurczaka?
> tomasz

Mozna. Ja robie koncentrat rosolowy (odparowuje wode z rosolu) i taki
gesty wlewam do malych pojemnikow i do zamrazarki. Duzo lepsze, niz
kostka rosolowa.
Sam rosol tez mozna zamrozic, ale po podgrzaniu nie bedzie klarowny.
MB

4. Data: 2006-12-05 17:05:59

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...com napisał(a):
> Witam,
>
> Czy mozna zamrozic wywar rosolowy z kurczaka?
> tomasz

Witam.

Oczywiście, że można. Ja często tak robię, ale z zamrażalnika wyjmuję
rosół dzień wcześniej, żeby kostka się spokojnie rozmroziła.

Pozdrawiam
Alkmina

5. Data: 2006-12-05 17:08:39

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> [...]
> kostka rosolowa.
> Sam rosol tez mozna zamrozic, ale po podgrzaniu nie bedzie klarowny.

Mój jest klarowny. Podgrzewam go, gdy jest całkowicie rozmrożony.

6. Data: 2006-12-05 21:18:24

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Alkmina wrote:

> Mój jest klarowny. Podgrzewam go, gdy jest całkowicie rozmrożony.

A ja nie mam cierpliwosci i podgrzewam zamrozony, wiec pewnie dlatego :)
dobrze wiedziec, ze cierpliwosc poplaca.
MB

7. Data: 2006-12-07 20:19:30

Od: "Misia" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alkmina" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mój jest klarowny. Podgrzewam go, gdy jest całkowicie rozmrożony.

W jakich pojemniczkach mrozicie? sloiczki? i czy zakrecone musza byc czy
tylko postawic? i jeszcze jedno pytanie czy czysty rosol czy juz z warzywami
chodzi o marchew, pietruszke te podstawowe.
Nigdy nie mrozilam dlatego pytam.
Pozdr.
Misia

8. Data: 2006-12-11 17:56:35

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misia napisał(a):
> [...]
> tylko postawic? i jeszcze jedno pytanie czy czysty rosol czy juz z warzywami
> chodzi o marchew, pietruszke te podstawowe.

Ja mrożę czysty rosół, z dodatkami lub bez, w zamykanych pojemniczkach
plastikowych. Zamrożony płyn zwiększa swoją objętość i szkło może pęknąć.
Alkmina

9. Data: 2006-12-12 14:04:45

Od: "Misia" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mrożę czysty rosół, z dodatkami lub bez, w zamykanych pojemniczkach
> plastikowych. Zamrożony płyn zwiększa swoją objętość i szkło może pęknąć.
> Alkmina

Dziekuje za odpowiedz :)
Pozdr. Misia

10. Data: 2006-12-12 23:39:37

Od: "TheArt" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misia napisał(a):
> Użytkownik "Alkmina" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dziekuje za odpowiedz :)
> Pozdr. Misia

Mozna mrozic, tyle, ze po rozmrozeniu warto doprowadzic do wrzenia.

Elektryczny garnek do gotowania ryżu
Nigella Gryzie, wielkie rozczarowanie
Do Magdy B
w sprawie mrożonych malin
Przysmak na Święta Bożego Narodzenia - godzien tych świąt.