Re: roza z materialu-jak zrobic

Data: 2001-10-28 22:32:38
Temat: Re: roza z materialu-jak zrobic
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl>

Mechciu droga, sprawa jest bardzo prosta. Potrzebny jest pas materialu
wyciety ze skosu, tzn. pod katem 45 st. do kierunku nitki, powinno to byc
cos cienkiego, naturalny jedwab np., szyfon, atlas (nie geograficzny
oczywiscie tylko przez eu). Taki pasek skladasz wzdluz na pol.Bierzesz igle
z nitka i wbijasz ja na poczatku paska tuz przy brzegu od strony zagiecia.
Szyjesz fastryga dosc drobno, najpierw lukiem przechodzac do brzegu cietego,
potem wzdluz calego paska i na drugim koncu znowu luk do zagiecia. Roze
formujesz zwijajac pasek, sciagajac rownoczesnie nitke fastrygi. Na spodzie
rozy trzeba wszystko pazszywac tak zeby sie kupy trzymalo ale tak by sie nie
zrobil ogonek, bo bedzie problem z doszyciem do kiecki. Zwojow tez nie moze
byc za duzo. W srodku rozy sciagasz nitke mniej, im bardziej na zewnatrz tym
mocniej. Moze to nie brzmi zbyt metnie, staralam sie!

Agata Solon, naturalna

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9rgfju$775$...@n...tpi.pl...