rozdwojone końcówki

1. Data: 2004-03-11 10:57:28

Temat: rozdwojone końcówki
Od: "Dominika" <d...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Wiem, że ten temat był wałkowany setki razy, więc proszę nie kszyczcie.
Szukam czegoś naprawdę dobrego i sprawdzonego na rozdwojone końcówki.
Co sądzicie o preparacie Avonu?
Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam
Dominika

1. Data: 2004-03-11 11:16:25

Temat: Re: rozdwojone końcówki
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika wrote:

>Witam!!!
> Wiem, że ten temat był wałkowany setki razy, więc proszę nie kszyczcie.
> Szukam czegoś naprawdę dobrego i sprawdzonego na rozdwojone końcówki.

Obciąć, niestety.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-03-11 11:16:43

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika:

> Wiem, że ten temat był wałkowany setki razy, więc proszę nie kszyczcie.
> Szukam czegoś naprawdę dobrego i sprawdzonego na rozdwojone końcówki.
> Co sądzicie o preparacie Avonu?

Naprawde dobre, skuteczne i sprawdzone sa tylko nozyczki, rozdwojonych
koncowek nic juz z powrotem nie sklei.

Natomiast serum Avonu albo podobny preparat Poly Kur (tylko tych dwoch
uzywalam, wiec o innych sie nie wypowiem) moze poprawic koncycje koncowek,
troche je odzywic i sprawic, ze beda wygladaly nieco lepiej. Ale ja
(wiekszosc zycia mam wlosy dlugie lub poldlugie) staram sie trzymac
zasady, ze lepiej wygladaja wlosy o 5 cm krotsze, ale rowno podciete,
niz zapuszczane za wszelka cene i zniszczone, nawet jesli pielegnowane
czym sie da.

Pozdrowienia :)

BA

1. Data: 2004-03-11 11:27:21

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <d...@p...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wiem, że ten temat był wałkowany setki razy, więc proszę nie kszyczcie.
> Szukam czegoś naprawdę dobrego i sprawdzonego na rozdwojone końcówki.

to serum avonu jest dobre, ale nie pomoze zniszczonym rozdwojonym koncowkom
nic tak dobrze jak nozyczki, wiec najlepiej obciac wlosy i pare cm a potem
stosowac serum avonu zeby ponownie wlosy nie rozdwajalysie nak oncach,
dobrze je nwilzac i stosowac perparty takie jak silika (do lykania) czy
odzywki wzmacniajace wlosy poldlugie i dlugie, wtedy nie powinnym sie
rodwajac
pozdr
:

1. Data: 2004-03-11 12:16:02

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rozdwojonych końcówek nic nie sklei, ale to serum świetnie zapobiega ich
rozdwajaniu.

1. Data: 2004-03-11 12:25:17

Od: "Kropeczka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że ten temat był wałkowany setki razy, więc proszę nie kszyczcie.
> Szukam czegoś naprawdę dobrego i sprawdzonego na rozdwojone końcówki.
> Co sądzicie o preparacie Avonu?

Tylko obciąć, a potem serum Avonu. I nie- kszyczcie;)))
Kropeczka;)

1. Data: 2004-03-11 13:11:44

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Dominika wrote:

> Witam!!!
> Wiem, że ten temat był wałkowany setki razy, więc proszę nie kszyczcie.
> Szukam czegoś naprawdę dobrego i sprawdzonego na rozdwojone końcówki.
> Co sądzicie o preparacie Avonu?

Jak juz sie rozdwoja, to trzeba obciac. A potem nakladac to serum - mi
sie zawsze rozdwajaly (dlugie, delikatne i farbowane), a od kiedy
stosuje serum, to juz 4 miesiace jestem bez podcinania i koncowki sie
trzymaja slicznie :))

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-03-11 14:27:51

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja polecem jedwab w płynie - preparat na kóncówki, niesamowicie wydajny a
włoski jak nowe!

żel do mycia twarzy i błyszczyk
włosy - kolor - help
MAKIJAŻE i fryzury!!!