kwity/drzewka

11. Data: 2000-06-08 08:26:44

Temat: Re: kwiaty/drzewka
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

przeciez nikt
> tu nikogo nie bije ;-))!
Dorotko, no nie wiem. Dobrze, ze przez siec nie ma fizycznej mozliwosci. Sa
na grupie awanturnicy :-) Az strach o cos pytac ;-)
pozdrowka
Jarek

12. Data: 2000-06-08 09:30:02

Temat: Odp: kwiaty/drzewka
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...
> Roze nie sa bardziej klopotliwe niz np. wrzosowate. przynajmniej nie
> trzeba wiecznie sie martwic o pH :-))!

Wlasnie! Popieram w stu procentach! I nie dostaja chlorozy, tylko wszystko
inne (szkodniki, plamistosc, maczniaki...) - ale to juz wole.

> troche fatygi wymagaja, to prawda, wiec leniwym nie polecam. ale
> liliowce i piwonie owszem. kwitna, lisci nie traca przez caly sezon,
> przesadza sie rzadko, same plusy. dodalabym jeszcze sasanki. te same
> zalety.

> kto powiedzial, ze byliny to chwasty??? niech sie przyzna! przeciez nikt
> tu nikogo nie bije ;-))!

Brak mu cywilnej odwagi? Mam pewne podejrzenia, wlasciwie juz bardzo
ukierunkowane;-)

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2000-06-08 09:32:56

Temat: Odp: kwity/drzewka
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8hmifv$fph$...@s...icm.edu.pl...
> to lepiej łazić w lesie po gównach?

Proponuję jednak bez wulgaryzmów!

Basia.

14. Data: 2000-06-08 09:56:16

Temat: Re: kwity/drzewka
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuję jednak bez wulgaryzmów!
przepraszam
pozdr jerz

15. Data: 2000-06-08 10:31:09

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>to lepiej łazić w lesie po gównach?

Zwrot: "łazić", sugeruje, że masz wady postawy - proponuję od czasu do czasu
trochę intensywniejszego ruchu (np.w ogródku, przy wyrywaniu miskanta z
pięknego łaciatego trawnika) - wpłynie dobrze na postawę, a i wulgaryzmy w
ogródku zostawisz.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

16. Data: 2000-06-08 12:29:53

Temat: roze
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

http://www.treloar-roses.com.au/DavAus.htm

a tu cos dla tych, ktorzy chca sobie obejrzec roze Austina, czyli tzw.
angielskie.
(nudzi mi sie dzis w pracy, widac czym sie zajmuje :-)))!
Dorota

17. Data: 2000-06-08 23:27:54

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Brak mu cywilnej odwagi? Mam pewne podejrzenia, wlasciwie juz bardzo
>ukierunkowane;-)

:-)Ciekawe:-)
Kiedy ogłosisz wyniki śledztwa?

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

18. Data: 2000-06-14 10:46:19

Temat: Re: Odp: kwiaty/drzewka
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> Brak mu cywilnej odwagi? Mam pewne podejrzenia, wlasciwie juz bardzo
> ukierunkowane;-)

No to strzelaj. Wprawdzie Ci nie powiem czy trafilas, ale sam chce
wiedziec kogo o to podejrzewasz :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

19. Data: 2000-06-14 22:22:52

Temat: Re: roze
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>a tu cos dla tych, ktorzy chca sobie obejrzec roze Austina, czyli tzw.
>angielskie.

Doroto, a jakimi roślinymi otaczasz swoje różowisko? czym wypełniasz
przestrzenie między różami? (nie chcę kopiować, bo jednak nie zamierzam
zakładać, ale jestem ciekawy i jakoś nie miałbym pomysłu)

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

20. Data: 2000-06-15 07:52:52

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Cokolwiek moze byc chwastem lub nie - to przeciez pojecie wzgledne. Kiedy
robilem kurs sadowniczy inni zartowali sobie ze mnie, ze moim hobby sa
chwasty (czyli np. iglaki). Perz raz jest chwastem raz ziolem itp.

Wiec sie nie zaperzajcie :-)

Andrzej Opejda
mailto:A...@i...pl
Internetowy Katalog Ogrodniczy - http://www.iko.pl