Przesadzanie mlodych roslin

1. Data: 2000-06-06 13:12:25

Temat: Przesadzanie mlodych roslin
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Jak - z najmniejsza szkoda dla roslinek - przesadzic takie mlodziaki? Sa
to rosliny glownie z nasion. Czy wystrczy z odrobina ziemi przesadzic?
A jak sobie rozmnozyc winobluszcz (mam na mysli, jak w innym miejscu
sobie wyhodowac)?

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2000-06-06 14:14:48

Temat: Re: Przesadzanie mlodych roslin
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak - z najmniejsza szkoda dla roslinek - przesadzic takie mlodziaki? Sa
> to rosliny glownie z nasion. Czy wystrczy z odrobina ziemi przesadzic?
wysiewaj od razu w specjalne celulozowe pojemniki, sa b. dobre, albo w tacke
od jajek. Odpada problem przesadzania.

> A jak sobie rozmnozyc winobluszcz (mam na mysli, jak w innym miejscu
> sobie wyhodowac)?
wychoduj w tym samym, robiac odklad do doniczki a pózniej odetnij i sadz
[stawiaj] gdzie chcesz, chyba, ze chcesz gotowca to jak bys byla na C.
Pozdrawiam, jerz

3. Data: 2000-06-06 14:47:10

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> wysiewaj od razu w specjalne celulozowe pojemniki, sa b. dobre, albo w tacke
> od jajek. Odpada problem przesadzania.

One juz sa wysiane, a moze bedzie je trzeba przenosic w nowe miejsce :(

> wychoduj w tym samym, robiac odklad do doniczki a pózniej odetnij i sadz
> [stawiaj] gdzie chcesz, chyba, ze chcesz gotowca to jak bys byla na C.

Moze nie zdazyc sie odhodowac w ten sposob, dlatego pytam, jak mozna (czy np.
jak ciachne kawalek, to sie wypusci, czy moze trzeba wykopac niestety).

Zreszta podobny problem bede miec z powojem i nasturcja - jak mi przyjdzie sie
przenoisc, to nie wiem, jak to cos przesadzic (tak sie juz oplotlo, ze hej).

Pozdrawiam,
robal.

Wypuszczajaca sie cebula
Czy ktos zna ?