Wypuszczajaca sie cebula

1. Data: 2000-06-06 13:10:08

Temat: Wypuszczajaca sie cebula
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Jak powstrzymac cebula (juz taka do spozycia, lezaca w pojemniczku) od
wypuszczania sie? Czy umeiszczenie jej w ciemnym, przewienym miejscu
pomoze (wlozenie np. do wiklinowrgo koszyka)?
Lubie szczupiorek, ale cebule tez, a tak, to mam z niej tylko
szczypiorek :(

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2000-06-06 13:31:30

Temat: Re: Wypuszczajaca sie cebula
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomoze (wlozenie np. do wiklinowrgo koszyka)?
> Lubie szczupiorek, ale cebule tez, a tak, to mam z niej tylko
kupuj dymke a nie pedzona cebule, bedzie lepsza i nie rosnie
Pozdrawiam, jerz
PS
pamietam o fecie ale nie mam okazji sprawdzic.

Czy ktos zna ?
Czy ktos zna ?
winorośla (ostrzeżenie)
Duzy, wapienny kamien