Powoj i klacza?

1. Data: 2000-06-06 13:14:28

Temat: Powoj i klacza?
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Albo mi sie wydawalo, albo kots kiedys mowil (raczej nie tu), ze powoj
(wysiany z nasion) wytwarza podziemne klacza, ktore moga przezimowac (w
ziemi czy w domu?) i z nich wyrosnie ponownie bez wysiewu juz nasion
powoj. Czy to prawda? Jesli tak, to jak mozna rozpoznac inne rosliny,
ktore maja podobne "zachowania"?

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2000-06-06 13:44:10

Temat: Odp: Powoj i klacza?
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@r...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...prv.pl...
> [...]
> ziemi czy w domu?) i z nich wyrosnie ponownie bez wysiewu juz nasion
> powoj. Czy to prawda? Jesli tak, to jak mozna rozpoznac inne rosliny,

To Majka chyba mówila, ale nie o powoju, tylko o rhodochitonie. Z innych
roslin, które pochodza z nasion, a wytwarzaja klacza, które mozna
przechowac, przypominam sobie dziwaczka.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-06-06 14:47:49

Temat: Re: Odp: Powoj i klacza?
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> To Majka chyba mówila, ale nie o powoju, tylko o rhodochitonie.

Moze i mowila, ale to akurat nie stad mi wpadlo w ucho/oko.

pozdrawiam,
robal.

4. Data: 2000-06-13 13:42:27

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To Majka chyba mówila, ale nie o powoju, tylko o rhodochitonie. Z innych
> roslin, które pochodza z nasion, a wytwarzaja klacza, które mozna
> przechowac, przypominam sobie dziwaczka.
> Pozdrawiam, Basia.

Wyzwano mnie, to sie odzywam. Nie mówilam niczego o klaczach. Zgadzam sie z
Basia, ze wysiany dziwaczek wytwarza bulwy (jak dalia), które trzeba
przechowywac zima w domu. Tez mam.

Majka

Przesadzanie mlodych roslin
Wypuszczajaca sie cebula