Re: roze i roze...

From: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: roze i roze...
Date: 27 Jun 2000 13:16:00 +0200
Sender: r...@m...newsgate.pl

skad wyrosly nowe pedy?? i jak wygladaja kwiaty? jest prawdopodobne, ze
szlachetny zraz zamarl, a to co obserwujesz to pedy wyrosle z podkladki.
albo mozesz miec dwea rodzaje pedow, jeden szlachetny, ale jeszcze nie
kwitnacy, a to co kwitnie to podkladka. jesli ze szlachetnej czesci cos
zostalo to mozna wyciac dzikie odrosty i poczekac az zakwitnie wlasciwa
roza. jesli nie to nie pozostaje nic innego jak przesadzic roze poza
ogrod. niech sobie rosnie i pachnie.
Dorota