roze i roze...

11. Data: 2000-06-27 11:16:00

Temat: Re: roze i roze...
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

skad wyrosly nowe pedy?? i jak wygladaja kwiaty? jest prawdopodobne, ze
szlachetny zraz zamarl, a to co obserwujesz to pedy wyrosle z podkladki.
albo mozesz miec dwea rodzaje pedow, jeden szlachetny, ale jeszcze nie
kwitnacy, a to co kwitnie to podkladka. jesli ze szlachetnej czesci cos
zostalo to mozna wyciac dzikie odrosty i poczekac az zakwitnie wlasciwa
roza. jesli nie to nie pozostaje nic innego jak przesadzic roze poza
ogrod. niech sobie rosnie i pachnie.
Dorota

12. Data: 2000-06-27 11:21:23

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Zmeczenie gleby to rowniez robale i choroby, nie tylko brak skladnikow.
> co do dolka, wystarczy 50 cm. taz sama srednica.
> Dorota
Dzieki
Juras

13. Data: 2000-06-27 12:05:16

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widocznie mialam wiecej szczescia podczas zakupow, ale zastanawiam sie od
czego to zalezy? Od pakowacza, ktoremu jak sie skoncza wlasciwe opakowania
to siega po te co ma pod reka? Przeciez nie kazdy mieszka blisko szkolek i
moze kupowac bezposrednio od producenta. Zgadzam sie ze nie ma reguly i
faktycznie kupowanie wszystkich roslin to loteria, przekonalam sie o tym
znowu w tym roku.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

14. Data: 2000-06-27 21:01:25

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jezeli chodzi o kupno roz, kupilam w sklepie ogrodniczym, taka z golymi
korzeniami, wsadzilam po moczeniu przez jeden dzien w wiadrze z woda do
doniczki i ronie jak wsciekla.Tymczasem moja mama nakupila w sklepie
ogrodniczym takich "ladnych" w kartonowych pudelkach i wszystkie sa na etapie
powolnej smierci, najprawdopodobniej sa chore/ zmrozone (czarne pedy).
niektrore rosna z szybkoscia zolwia- flegmatyka (ok. 15 cm od wiosny).
Tak to bywa,poradzilam mamie, zeby je wyrzucila, kupila nowe od szkolkarza i
posadzila jesienia. Fakt, ze gleba jest bardzo kiepska, ale dolki zostaly
porzadnie przygotowane i roZe byl;y podlewana oraz nawozone obornikiem
granulowanym (nie wiem czy to dobrze radzilam- za porada Rafala Wolskiego
Flororvit- niestety bezskutecznie :-( ).

Serdecznie pozdrawiam,
Anka

---
Sprzedasz to czego nie potrzebujesz, kupisz to co szukasz
na aukcji internetowej - bez oplat !!! http://www.interaukcja.pl

15. Data: 2000-06-28 08:29:36

Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

od gory chyba (ponad szczepieniem), ale jeszcze to sprawdze bo mozesz miec
racje...
ale to chyba i tak cos byloby nie w porzadku jakby sprzedawali roze, w
ktorych szczepienie sie nie udalo...
aska

16. Data: 2000-06-28 10:38:47

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Ono moglo sie nawet udac, tylko szlachetny zraz zamarl juz po
posadzeniu. to sie niestety zdarza. albo szkolkarz z gruntu
nieuczciwy...

17. Data: 2000-06-28 11:58:11

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Aniu
Ciesze sie, ze Ci ta roza na balkonie tak ladnie rosnie.
A ja zeby sobie urozmaicic zycie kupilam dzisiaj sobie trzy kwitnace roze w
pojemnikach i teraz sie zastanawiam, kiedy je posadzic.
Wiem jakie to odmiany na pewno - ale czy beda zdrowo rosly to sie dopiero
okaze.

18. Data: 2000-06-28 12:28:43

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Jakie kupilas Wiesiu???? Moj ostatni zakup to Chopin. na razie roslinka
mala, susza jej wyraznie przeszkadza rosnac :-(((.
Dorota
PS. chyba zaraz polece do ogrodniczego.

19. Data: 2000-06-28 14:44:43

Temat: Odp: roze i roze...
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...
> Jakie kupilas Wiesiu???? Moj ostatni zakup to Chopin. na razie roslinka
> mala, susza jej wyraznie przeszkadza rosnac :-(((.
> Dorota
> PS. chyba zaraz polece do ogrodniczego.

A ja sie pochwale, ze kwitna mi zeszloroczne sadzonki róz, zrobione zgodnie
z genialna porada (za która nie pamiietam, komu dziekowac) miedzy 20 lipca a
1 sierpnia. Ukorzenily sie pnace i wielkokwiatowe.

Pozdrawiam, Basia.

20. Data: 2000-06-28 17:32:37

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wedlug mnie jest to po prostu dzik. Male kwiatki, majtkowy kolor, wypisz
wymaluj rosa canina

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski