Re: rozpychanie kozaków?- zwezanie

Data: 2006-03-01 17:44:01
Temat: Re: rozpychanie kozaków?- zwezanie
Od: "Zazula" <z...@W...pl>

Anet wrote:

> A mnie po głowie się kołatało, że on na "g" jest. Chyba z grabarzem
> (a może garbarzem) pomyliłam.

Zeby juz wszystko bylo jasne, za slownikeim jezyka polskiego:

garbarz m II, DB. -a; lm M. -e, DB. -y
<specjalista w zakresie garbarstwa; rzemieślnik zajmujący się garbowaniem
skór>

kaletnik m III, DB. -a, N. ~kiem; lm M. ~icy, DB. -ów
<rzemieślnik wyrabiający kalety, torby skórzane>

cholewkarz m II, DB. -a; lm M. -e, DB. -y
<rzemieślnik lub robotnik w fabryce, wyrabiający cholewki do obuwia;
kamasznik>

szewc m II, DB. -a, W. ~wcze (-u); lm M. -y, DB. -ów
<rzemieślnik wyrabiający obuwie i naprawiający je>

Zazula