rozwód a dzieci...

231. Data: 2005-01-15 16:07:48

Temat: Re: rozwód a dzieci...
Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzemicki wrote:

> Po rekolekcjach? Nie.

2X ROTFL

To oswiec tych, ktorzy nie wiedza, jak - w jaki sposob - owe rekolekcje
tak cudownie dzialaja (prawdopodobnie lepiej niz pomoc FACHOWCOW).

--
sveana

232. Data: 2005-01-15 16:10:36

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <o...@o...blabla.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czas kwiatów. Ja natomiast miłość okazuję poprzez codzienne obowiązki i o
> tych gestach zapomiam."
>
> Mam wrażenie, że sobie przeczysz. Skoro wiesz dokładnie, jakie sa potrzeby
> emocjonalne żony i je ignorujesz (tak, ignorujesz, bo jesli ja kochasz i
> wiesz, że miło jej to słyszeć, to czemu jej tego odmawiasz? Jesli wiesz,
> ze
> kocha kwiaty - czemu czasem nie kupisz etc.) to na jakiej podstawie
> piszesz,
> że najważniejsze dla Ciebie jest dobro współmałżonka?

Bo wydaje mi się, że dobro nie polega tylko na realizacji potrzeb małżonka,
tak jak dobro dzieci nie polega na realizacji ich potrzeb.
Czasami potrzeby nie muszą dążyć do dobra.
Nie jest to oczywiście w kontekście kwiatów.

> Dla Ciebie na pierwszym miejscu jest "trwanie w małżeństwie" i
> dopasowywanie
> współmałzonka do TWOJEJ WIZJI MAŁZEŃSTWA IDEALNEGO.

Nie mojej. Raczej obiektywnej.

> Jesteś Dariuszu hipokrytą, w dodatku egoistą....wypełniasz jakieś swoje
> obowiązki (pewnie sam ustaliłeś, co jest Twoim obowiązkiem?) a potrzeby
> reszty rodziny masz....nie powiem gdzie.

Co do egoizmu, być może i z tym staram się walczyć, ale zarzutu hipokryzji
nie przyjmuję.

Dariusz Drzemicki

233. Data: 2005-01-15 16:14:46

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> napisał
w wiadomości news:csbd9i$lco$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Wrzuć to do worka, przemieszaj, wyjmij w kolejności przyupadkowej. Mam
> nadszieję, że nie przekracza Twoich możliwości intelektualnych postawienie
> tych potrzeb na równi? "kochaj biźniego swego jak siebie samego" Nasz
> katolicki Bóg (a spodobało mi się, wiecie? hyhy) NAKAZUJE kochać NA RÓWNI.
> Jeżeli siebie nie kochasz, nie będziesz kochał bliźniego. Z obserwacji
> wynika mi, że to całkiem możliwe i czasami zajadle manifestuje się w
> grupie dyskusyjnej.

Przy decyzji wyboru musisz się zdecydować i zastosować hierarchię ważności.
Przy równi co będzie decydowało o wyborze?

Dariusz Drzemicki

234. Data: 2005-01-15 16:16:40

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Ty chyba naprawde jestes trolem,bo nie wierze ze mozna tak myslec.Nie
> rozumiesz o co Cie pytam?Czy kobieta powinna pozwolic sie ponizac i gnebic
> psychicznie ,czy raczej powinna uwolnic sie od kata?

Może skorzystać z separacji.

Dariusz Drzemicki

235. Data: 2005-01-15 16:17:54

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisal w wiadomosci

> To oswiec tych, ktorzy nie wiedza, jak - w jaki sposob - owe rekolekcje
> tak cudownie dzialaja (prawdopodobnie lepiej niz pomoc FACHOWCOW).

Obawiam sie, ze warunkiem konicznym do powodzenia jest chec obu stron do
przystapienia do tych rekolekcji.
A co jesli któras ze stron nie ma ochoty,?

Pozdraiwam - Ula

236. Data: 2005-01-15 16:17:55

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> problemu

> To byl przypadek moj przypadek,moj i exa.

Ale dwie różne oceny, więc kto mówi prawdę?

Dariusz Drzemicki

237. Data: 2005-01-15 16:19:15

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może skorzystać z separacji.

I co to da kat i tak sie nie zmieni,wiec ona nie bedzie chciala wrocic.Nie
ma prawa znalezc dobie osoby ktora bedzie sie o nmia troszczyc i o dziecko?
Magda

238. Data: 2005-01-15 16:19:55

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale dwie różne oceny, więc kto mówi prawdę?

Jestes smieszny.No zaloz ze ja :)

Magda

239. Data: 2005-01-15 16:20:38

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ano zle i co dalej?Mialam przy nim trwac a on mial mi jezdzic po glowie?

Mogłabyś wyspecyfikować problemy i je uzasadnić i w formie skondensowanej
podrzucać mężowi etapami.
Może dałby się namówić.

Dariusz Drzemicki

240. Data: 2005-01-15 16:22:14

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzemicki wrote:

> Mo?e skorzystaae z separacji.

Przeciez to to samo co rozwod (z punktu widzenia chocby dzieci).
Przypominam - nie kazdy jest katolikiem i musi do smierci odbywac kare
za bledny osad osoby partnera przed slubem.

--
sveana

Adopcja
W RODZINIE...