rozwój piersi u dziecka

11. Data: 2002-11-21 16:00:53

Temat: Re: rozwój piersi u dziecka
Od: "*mysza*" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tobie to chyba już nic nie pomoże

12. Data: 2002-11-21 16:04:09

Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 21 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:arivqp$g58$1@szmaragd.futuro.pl :

> tobie to chyba już nic nie pomoże

Każdy mi może pomóc.
Nawet jak sie teraz zachowuje tak impertynencko jak moj poprzedni
korespondent.

Ufam, ze kazdy ma szanse zmienic sie na lepsze i tego mu zycze.

--
Albert Jacher, WiseChosenByGod, WiseChosenByWakanAlo, MadryPrzezBogaWybrany
http://albertanism.freezope.org/pl/ (%) http://albertan.republika.pl/

13. Data: 2002-11-21 16:08:57

Od: "Gilbert" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Albert Jacher ChosenByGod z
> Czy coś wspólnego z medycyną?

Jak najbardziej: psychiatria.

--
__
/ __, | | /_\ __

14. Data: 2002-11-21 16:32:39

Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 21 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:arj0ev$bau$1@wroclaw.wro.vectranet.pl :

> Jak najbardziej: psychiatria.

To bardzo żal mi jest jego pacjentow.
Wątpię czy tak złośliwy, wulgarny, chwiejny emocjonalnie człowiek, mogłby
być dobrym psychiatrą...

No ale w polskiej psychiatrii jest raczej dobor negatywny. Ci lepsi i bez
układów sa usuwani.

---
*Na impertynenckie albo głupie teksty zwykle nie odpowiadam.*
Followup-to: alt.religion.albertanism <-wysylaj i czytaj

15. Data: 2002-11-21 16:36:30

Od: "Gilbert" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Albert Jacher ChosenByGod:

> [...]
> mogłby być dobrym psychiatrą...
>
> No ale w polskiej psychiatrii jest raczej dobor negatywny. Ci lepsi i

Tak z czystej ciekawości: mierzyłeś sobie kiedyś iloraz inteligencji?
Ew. - czy przechodziłeś kiedyś badanie psychiatryczne?

--
__
/ __, | | /_\ __

16. Data: 2002-11-21 16:47:53

Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 21 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:arj22l$dhs$1@wroclaw.wro.vectranet.pl :

> Tak z czystej ciekawości: mierzyłeś sobie kiedyś iloraz inteligencji?
> Ew. - czy przechodziłeś kiedyś badanie psychiatryczne?

Pytanie jest tendencyjne!

Tak, mierzylem moje IQ.
Tak, przechodzilem wiele badan psychiatrycznych. Zylem kiedys z tego.

17. Data: 2002-11-21 17:39:57

Od: "Gilbert" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Albert Jacher ChosenByGod:

> Pytanie jest tendencyjne!

Takie miało być.

> Tak, mierzylem moje IQ.

Wynik był zadowalający?

> Tak, przechodzilem wiele badan psychiatrycznych. Zylem kiedys z tego.

Tzn.? Po badaniach otrzymywałeś jakąś rentę? Odszkodowanie?

--
__
/ __, | | /_\ __

18. Data: 2002-11-21 17:51:55

Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 21 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:arj5pk$gla$1@wroclaw.wro.vectranet.pl :

> Wynik był zadowalający?

Nie wiem jaki jest wynik "zadowalający". Mam nadzieje, ze był adekwatny.
Był "wyraźnie ponadprzeciętny".

> Tzn.? Po badaniach otrzymywałeś jakąś rentę? Odszkodowanie?

Lekarzom nie przysługuje jeszcze w Polsce renta za prace.
Chociaż moje pacjentki po moich badaniach dostawaly chyba wiecej pieniedzy
w przyznanej im rencie niż ja jako lekarz za moją pracę. W kazdym razie te
sumy byly podobne.

19. Data: 2002-11-21 18:06:44

Od: "Gilbert" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@p...onet.pl> pisze:

> Nie wiem jaki jest wynik "zadowalający". Mam nadzieje, ze był
> adekwatny. Był "wyraźnie ponadprzeciętny".

Ja określiłbym to jako "nieprzeciętny". I niekoniecznie jako pozytywne
określenie.
Poza tym w nomenklaturze psychologicznej nie używa się raczej określenia
"wyraźnie ponadprzeciętny". Pamiętasz może wynik liczbowy albo w
odniesieniu do średniej - jakikolwiek wskaźnik statystyczny?

> [...]
> Chociaż moje pacjentki po moich badaniach dostawaly chyba wiecej
> pieniedzy w przyznanej im rencie niż ja jako lekarz za moją pracę. W

Czyli nie "przechodziłeś" badania, tylko "przeprowadzałeś" badania.
Naucz się najpierw poprawnie i komunikatywnie wyrażać w języku polskim,
a unikniesz w przyszłości nieporozumień. To niedopuszczalne, aby prorok
wyrażał się niezrozumiale. To obniża jego autorytet i utrudnia
zdobywanie wyznawców.

Powracam zatem do mojego poprzedniego pytania: czy przechodziłeś już
kiedyś badania psychiatryczne? Uściślam, żebyś zrozumiał: czy badał Cię
kiedyś lekarz-psychiatra?

--
__
/ __, | | /_\ __

20. Data: 2002-11-21 18:47:30

Temat: do Dilberta
Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 21 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:arj7br$hok$1@wroclaw.wro.vectranet.pl :

> Uściślam, żebyś zrozumiał: czy badał Cię
> kiedyś lekarz-psychiatra?

Ah? To o to chciales zapytac? Teraz wyglada to bardziej jednoznacznie.

Nie badał mnie lekarz psychiatra.
Nie było potrzeby. Nie starałem sie o psychiatryczna rentę.
Rozwazam to. Byc moze to zrobie. Powinno byc latwo taka rente dostac i to
bez lapowek. Przeciez chyba poswiadczysz, ze oglosilem sie prorokiem?
W koncu psychiatria nie uznaje ani bogow ani prorokow!
Czyli jak czlowiek mowi, ze wierzy w Boga to ma urojenia.
A jak mowi ze ten Bog, w ktorego wierzy go wybral do jakiejs misji to musza
byc urojenia, czy tak?

Dzis ogladalem program w TVN:
http://forum.onet.pl/1365,294656,program.html

Kobieta publicznie powiedziala, ze czuje, ze Bog ją wybral, by glosno
powiedziala jakie zbrodnie muzułmanie czynia wobec dzieci.
Ona tez moglaby sie starać o psychiatryczna rente, bo zdradza objawy
urojeniowe typu "misja od Boga".

PS. Gilbert... Daj mi spokój! Jesli nie chcesz mi pomóc, to żyj swoim
życiem bez Boga tak jak twoi ateistyczni prorocy cię nauczyli.
Skoro w Boga nie wierzysz to pozwól wierzyc innym i pozwól szanowac nam
jego prawa.

(Jakbym przez pomylke tobie odpisywal, to przypomnij mi, ze mialem inny
zamiar.)

--
[...]

Bajpasy na nogi...
Problemy żołądkowe - dość pilne.
swisty i ciezkie lapanie oddechu-prosze o porady
zapalenie jelita grubego
zapalenie jelita grubego