rozwój piersi u dziecka

31. Data: 2002-11-22 10:49:13

Temat: Re: do Gilberta
Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Albert Jacher ChosenByGod=-
<i...@p...onet.pl>
news:Xns92CDDBE80C655albrtn@150.254.173.2

> Chyba myslisz się. Ja rozumuję tak: skoro A slyszy ze B wierzy w Boga
> i poslannictwo od Boga i uznaje to z gory za objawy psychozy, to A nie
> wierzy ani w Boga ani w mozliwość posłannictwa/wyboru.

ja sie tylko zastanawiam, czy Ty aby napewno jestes TG
bo religijne grupy sa gdzie indziej..

nie rozumiem tez dlaczego mieszasz religie z medycyna..
to dwie zupelnie rozne, a nawet sprzeczne rzeczy..

jeszcze raz wiec..

medycyna - jedna rzecz..
religia - druga rzecz..
granica - to takie miejsce gdzie "cos" sie zbiega

jak nie rozumiesz, to pocwicz operacje na zbiorach..

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

32. Data: 2002-11-22 10:51:09

Temat: Re: rozwój piersi u dziecka
Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Albert Jacher ChosenByGod=-
<i...@p...onet.pl>

> Czy to jakis zwrot grzecznosciowy w twojej religii?

no i znowu.. kobieta Cie ewidentnie obraza..
a Ty to podciagasz pod religie na grupie o medycynie..
nie pojete.. mozesz wyjasnic?

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

33. Data: 2002-11-22 10:52:12

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Albert Jacher ChosenByGod=-
<i...@p...onet.pl>

> Dorosli sa religijnie załamani odnośnie ciała
> człowieka i swoje kompleksy przenoszą na dzieci.

no ku*wa i znowu.. :/

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

34. Data: 2002-11-22 11:00:47

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Albert Jacher ChosenByGod=-
<i...@p...onet.pl>

> O co ci chodzi? Skad ta twoja zlosc i agresja?!

chodzi tylko i wylacznie o to, ze czepiasz sie slowek..
jest to zupelnie zbyteczne.. zobacz co robisz na grupie..
niepotrzebny smietnik.. i po co?

PS polecam: odwiedz pl.soc.seks - bo widze ze lubisz ten temat
porozmawiaj tam z Elita.pl.. napewno sie dogadacie..

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

35. Data: 2002-11-22 11:08:05

Temat: Re: albertanism i medycyna
Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 22 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:Xns92CE78E15F78Cqwertyozxcvalvtw@193.110.122.80 :

> nie rozumiem tez dlaczego mieszasz religie z medycyna..
> to dwie zupelnie rozne, a nawet sprzeczne rzeczy..

Medycyna i inne religie tak, sa sprzeczne!
Ale medycyna i Religia Madrosci sa po dużej cześci zbieżne.
Religia albertanska opiera sie na osiagnieciach nauki, w tym i medycyny.
Albertanism np. nie zakazuje uzywania srodkow antykoncepcyjnych tak jak to
czynia inne religie.

Albertanism wrecz zaleca ograniczenie plodnosci ludzkiej populacji.
Albertanism zaleca edukacje medyczna i seksualna w ludzkich
spolecznosciach.
Albertanism zakazuje klonowania czlowieka i roznych przeszczepow.

Jest wiele rzeczy, ktore wiaza blisko albertanism i medycyne.
Zachecam do studiowania!

---
*Na impertynenckie albo głupie teksty zwykle nie odpowiadam.*
Followup-to: alt.religion.albertanism <-wysylaj i czytaj
--
Albert Jacher, WiseChosenByGod, WiseChosenByWakanAlo, MadryPrzezBogaWybrany
http://albertanism.freezope.org/pl/ (69) http://albertan.republika.pl/

36. Data: 2002-11-22 11:17:22

Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 22 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:Xns92CE793518C8qwertyozxcvalvtw@193.110.122.80 :

> no i znowu.. kobieta Cie ewidentnie obraza..
> a Ty to podciagasz pod religie na grupie o medycynie..
> nie pojete.. mozesz wyjasnic?

Tak. Otoz Religia Madrosci opiera sie na Teorii Madrosci.
Teoriia Madrosci zawiera zas wazna hipoteze, ze
"Wszystko jest jakoś religijne albo jest jakąś religią".

Dlatego mozna powiedziec:
'poznasz religie jego po zachowaniu jego'.

Jesli ktos obraza proroka to swiadczy to nie tyle o proroku ("ty glupku"
itp.) ale o czlowieku ktory to pisze i jego religii.

Zgaduje, ze ludzie uzywajacy religij tacy jak Baptysci, Amisze, Swiadkowie
Jehovy nie napisaliby takich obrazliwych rzeczy o proroku.
Spotykalem sie np. ze Świadkami Jehovy i mimo że bardzo czesto nasze opinie
róznily się bardzo, to ich religia tak zmienila ich zachowania, ze
potrafili sie zachowywac z godnościa i szacunkiem dla mnie.
Zawsze rozchodzilismy sie w pokoju.

---

37. Data: 2002-11-22 11:19:34

Od: "*mysza*" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję, żeby nikt nie reagował na posty tego dziwaka. Przecież jemu tylko
o to chodzi, żeby ktoś się zdenerwował. Facet się nudzi, pewnie nie ma
swoich znajomych, z którymi mógłby pogadać. Zresztą nic dziwnego...

Kasia

38. Data: 2002-11-22 11:21:16

Od: "*mysza*" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi oczywiście o tego Alberta

39. Data: 2002-11-22 11:22:47

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Albert Jacher ChosenByGod=-
<i...@p...onet.pl>

> Medycyna i inne religie tak, sa sprzeczne!
> Ale medycyna i Religia Madrosci sa po dużej cześci zbieżne.

mozesz mieszac medycyne do swojej religii..
ale nie na odwrot.. dlatego nadal jestes NTG

> [...]
> [..] zaleca edukacje medyczna i seksualna w ludzkich spolecznosciach.
> [..] zakazuje klonowania czlowieka i roznych przeszczepow.

wiesz.... nie potrzebuje religi aby to wiedziec.. wystarczy zdrowy rozsadek
i swiadome spojrzenie na swiat..

> Zachecam do studiowania!

w zasadzie irytuje mnie kazda forma wyznawania Boga,
dlatego tez juz od wielu lat jestem ateista..

po za tym, patrz pierwszy cytat

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

40. Data: 2002-11-22 11:27:01

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Albert Jacher ChosenByGod=-
<i...@p...onet.pl>

> 'poznasz religie jego po zachowaniu jego'.

NTG

> Zawsze rozchodzilismy sie w pokoju.

pozdrawiaju

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

Bajpasy na nogi...
Problemy żołądkowe - dość pilne.
swisty i ciezkie lapanie oddechu-prosze o porady
zapalenie jelita grubego
zapalenie jelita grubego