rozwój piersi u dziecka

41. Data: 2002-11-22 11:28:37

Temat: Re: rozwój piersi u dziecka
Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=*mysza*=- <m...@w...pl> news:arl3qc$2kr$1@szmaragd.futuro.pl

> chodzi oczywiście o tego Alberta

no ja mysle ;]

KAsiaaaaa...? ;)
prosie... ciachaj posciki i odpowiadaj pod cytatem ;)

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

42. Data: 2002-11-22 11:32:25

Od: "*mysza*" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zastanowię się ;-)

43. Data: 2002-11-22 11:32:51

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=*mysza*=- <m...@w...pl> news:arl4f9$30c$1@szmaragd.futuro.pl

> zastanowię się ;-)

grrr.. to jakis rodzaj buntu? ;p

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

44. Data: 2002-11-22 11:34:53

Temat: Re: albertanism i medycyna
Od: Wojciech Poręba <w...@m...uni.wroc.niechce.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Albert Jacher ChosenByHimself wrote:

> Albertanism zakazuje klonowania czlowieka i roznych przeszczepow.
>
> Jest wiele rzeczy, ktore wiaza blisko albertanism i medycyne.
> Zachecam do studiowania!

Widać, że znowu sam sobie przeczysz... Nie pierwszy to raz, oj nie...
Medycyna nie zakazuje "różnych przeszczepów", ergo nie ma ona nic
wspólnego z alberta-tfu-nizmem... Więcej- wiązanie medycyny z tym czymś
jest obelgą dla medycyny... Ale pewnie znów nie mam racji, co? Jaasne,
Ty masz na nią monopol.
Pozdr
W.

45. Data: 2002-11-22 11:38:49

Od: "*mysza*" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie. Tak mi wygodniej ;-)
Ok, obiecuję się poprawić.

Kasia

46. Data: 2002-11-22 11:42:16

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=*mysza*=- <m...@w...pl> news:arl4r9$32c$1@szmaragd.futuro.pl

> Nie. Tak mi wygodniej ;-)

a moze innym jest z tym niedobrze..?

> Ok, obiecuję się poprawić.

tylko dlaczego tyle z tym zwlekasz? ;p

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

47. Data: 2002-11-22 11:57:38

Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 22 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
.pl :

> Medycyna nie zakazuje "różnych przeszczepów"

Pisalem, ze albertanism zakazuje, nie medycyna. Medycyna to nie
albertanism. Medycyna nie uznaje Boga ani duszy czlowieka, dlatego chetnie
przeszczepialaby bogatym ludziom wszystko co tylko mozliwe.

Albertanism inaczej niz medycyna nie uznaje życia czlowieka, za najwyższą
wartość dla człowieka, ale dobro jego duszy!

--
Albert Jacher, WiseChosenByGod, WiseChosenByWakanAlo, MadryPrzezBogaWybrany
http://albertanism.freezope.org/pl/ (69) http://albertan.republika.pl/

48. Data: 2002-11-22 13:31:52

Od: l...@s...pl.NOSPAM (Luser) szukaj wiadomości tego autora

Albert Jacher ChosenByGod (i...@p...onet.pl):

> Dlatego mozna powiedziec:
> 'poznasz religie jego po zachowaniu jego'.

Czyli religia _madrosci_ nie jest dla Ciebie. Zostaw ja innym - tym,
ktorzy maja trzycyfrowe IQ.

Luser

49. Data: 2002-11-22 13:31:54

Od: l...@s...pl.NOSPAM (Luser) szukaj wiadomości tego autora

Albert Jacher ChosenByGod (i...@p...onet.pl) :
> A FollowUp to a message dated 21 lis 2002 from pl.sci.medycyna
> message-id= news:arja4c$jj1$1@news.tpi.pl :

> Witaj dziewczyno!
>
> Nie daj sie oglupić dorosłym. Dorosli sa religijnie załamani odnośnie ciała
> człowieka i swoje kompleksy przenoszą na dzieci.
> Nie wstydź sie nazywac swojego ciala mądrymi nazwami:
> Na twojej 'PIERSI', dokładniej na przodzie 'piersi' urosły ci dwa 'SUTKI'.
> Najpierw zaczął sie rozwijać jeden 'SUTEK', potem drugi.
> Tak to nazywaja ludzie, którzy znają się na budowie ciała ludzkiego.

dobre! lepsza grupa niz pl.listserv.chomor-l :)))
Wytlumacz Albercik, czym sa te dwa spore "wyrostki" na klatce piersiowej
kobiety? Sutki toto? Czyli wielce-uczona nazwa "rak piersi" to
rzeczywiscie "rak sutka"? A rak piersi to tyle, co rak skory na klatce
piersiowej?

Luser

50. Data: 2002-11-22 14:08:38

Temat: Re: Forrest Gump
Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 22 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:slrnatsbak.1un.luser@localhost.localdomain :

> Czyli religia _madrosci_ nie jest dla Ciebie. Zostaw ja innym - tym,
> ktorzy maja trzycyfrowe IQ.

Madrosc to nie to samo co inteligencja! nie to samo co duze IQ!

Ostatnio korespondowalem z kilkoma bardzo inteligentnymi ludzmi, ale
niestety u wielu z nich nie dostrzeglem wiele madrosci.

Mozna rowniez byc czlowiekiem mniej inteligentnym ale bardziej madrym.
Przypuszczam, ze zilustrowac to może "Forrest Gump". Polecam.

To film/powiesc propagujacy wartości albertanskie.

Kazdy dostaje jakis potencjal w zyciu i powinien życ tak by ten potencjał
dobrze wykorzystać.

Niestety czesto jest tak, ze ludzie inteligentni swoj potencjal marnuja.

Mnie zabralo wiele roków, by odkryć, że mam potencjał by zostać prorokiem i
przysłużyć sie innym ludziom. Ja juz moje miejsce znalazłem. Moja
inteligencja mi pomogła. Ale inteligencja nie zastąpi mądrości.

"Life is like a box of chocolates - you never know what you gonna get..."

---
*Na impertynenckie albo głupie teksty zwykle nie odpowiadam.*
Followup-to: alt.religion.albertanism <-wysylaj i czytaj
--
[...]

Bajpasy na nogi...
Problemy żołądkowe - dość pilne.
swisty i ciezkie lapanie oddechu-prosze o porady
zapalenie jelita grubego
zapalenie jelita grubego