Re: ruby rose

From: Carrie <carrie@[wytnij-to]epf.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: ruby rose
Date: Sat, 07 Jan 2006 16:00:59 +0100
Sender: Carrie

Sat, 07 Jan 2006 09:47:14 +0100, Anna Słomska <a...@w...pl> wystukał/-a
pracowicie:

>Witam. Gdzie w Warszawie można kupić te kosmetyki?

Tesco na Kabatach, przy samym wejściu [tym bliższym metra] było
stoisko z ich kosmetykami. Piszę "było", bo od paru miesięcy tam nie
byłam, ale przypuszczam, że nadal istnieje :) Tylko nie mam pojęcia,
czy mają zestawy - i co to właściwie znaczy...?
Przed świętami trafiłam też na nieduży sklepik kosmetyczny w pasażach
podziemnych między Mariottem a dworcem centralnym, mieli tam Ruby
Rose, Golden Rose itp., ale według mnie wybór raczej niewielki -
chciałam kupić jakąś małą paletkę cieni z brokatem i nic takiego nie
znalazłam.

Pozdrawiam, Carrie