ruby rose

1. Data: 2006-01-07 08:47:14

Temat: ruby rose
Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Gdzie w Warszawie można kupić te kosmetyki? Zależy mi na
zestawach a nie tylko paletach cieni. Wiem, że na allegro jest tego
pełno, jednak zdjęcia nie oddadzą prawdziwych kolorów cieni itd.
Dzięki i pozdrawiam
Ania

1. Data: 2006-01-07 11:16:13

Temat: Re: ruby rose
Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Dnia 01/07/2006 9:47:14 AM +0100
| Osoba znana jako Anna Słomska <a...@w...pl>
| Taki oto list: ruby rose

> Witam. Gdzie w Warszawie można kupić te kosmetyki?

Leclerc - Jerozolimskie. Na przeciw Makro i Castoramy. Tam w "galerii
handlowej"(na korytarzu?) są "stoiska" (stragany?). Duuuużo tanich
kosmetyków, Ruby Rose też mają. A w każdym razie kiedyś był.
powodzenia.

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

1. Data: 2006-01-07 11:58:32

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Słomska" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zestawach a nie tylko paletach cieni. Wiem, że na allegro jest tego
> pełno, jednak zdjęcia nie oddadzą prawdziwych kolorów cieni itd.

To samo pytanie o Kraków:)
K.

1. Data: 2006-01-07 13:44:09

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> To samo pytanie o Kraków:)
> K.

Róg Karmelickiej i Batorego - spora drogeria samoobsługowa, bodajże A'Propos.

Kaśka

1. Data: 2006-01-07 14:14:26

Od: "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Słomska" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
Widział ktoś w KATOWICACH???

Nancy

1. Data: 2006-01-07 15:00:59

Od: Carrie <carrie@[wytnij-to]epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 07 Jan 2006 09:47:14 +0100, Anna Słomska <a...@w...pl> wystukał/-a
pracowicie:

>Witam. Gdzie w Warszawie można kupić te kosmetyki?

Tesco na Kabatach, przy samym wejściu [tym bliższym metra] było
stoisko z ich kosmetykami. Piszę "było", bo od paru miesięcy tam nie
byłam, ale przypuszczam, że nadal istnieje :) Tylko nie mam pojęcia,
czy mają zestawy - i co to właściwie znaczy...?
Przed świętami trafiłam też na nieduży sklepik kosmetyczny w pasażach
podziemnych między Mariottem a dworcem centralnym, mieli tam Ruby
Rose, Golden Rose itp., ale według mnie wybór raczej niewielki -
chciałam kupić jakąś małą paletkę cieni z brokatem i nic takiego nie
znalazłam.

Pozdrawiam, Carrie

1. Data: 2006-01-07 15:37:15

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Słomska napisał(a):
> Witam. Gdzie w Warszawie można kupić te kosmetyki?

W Arkadii, na wysokosci kas Carrefour'a.

Pozdrawiam
Aduś

1. Data: 2006-01-07 18:37:24

Od: bombel <b...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aduś napisał(a):

> W Arkadii, na wysokosci kas Carrefour'a.
>
> Pozdrawiam
> Aduś

a w Toruniu, wie moze ktos gdzie mozna zakupic? :>

1. Data: 2006-01-07 22:36:57

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka napisał(a):

> To samo pytanie o Kraków:)

Na Tandecie, a właściwie z jej boku (patrząc na wejście do budynku -
trzeba przejść na lewo - nie do straganów Wietnamczyków, tylko do
takich... baraczków; prawie na wysokości wejścia do T.)
Tam jest hurtownia tego, ale spokojnie można kupować w detalu (nikt mnie
nie pytał czy to na firmę czy nie ;) ), oprócz palet cieniowych pani ma
tusze, szminki, konturówki i chyba lakiery.
Ceny - ciut wyższe niż na Allegro, ale po uwzględnieniu przesyłki w
październiku wyszło mi na to samo.

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2006-01-08 08:50:36

Od: "karka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Gdzie w Warszawie można kupić te kosmetyki?

znajdziesz te kosmetyki w kupieckich domach towarowych.niestety nie pamietam
numeru boksu.ale stoisko znajduje jako trzecie na brzegu przy wyjsciu na
swietokrzyska(wejscie od palacu kultury).pozdrawiam
Karolina

poszukuje wody toaletowej coty!
Masc na manie krecenia wlosow
szukam i szukam... [podkład]