nieskobudżetowy krem na noc?

1. Data: 2006-01-06 10:35:15

Temat: nieskobudżetowy krem na noc?
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Możecie mi pomóc w wyborze takiego? Zazwyczaj używałam Dermikę Preventi (mam
teraz taki na dzień), ale 40zł to tak dośc dużo za krem jak dla mnie w tej
chwili. Jest coś dobrego a dość taniego? Może Bielenda Botoskin? Myślałam
też o L'Oreal Happyderm, ale on jest bardziej uniwersalny, a ja chyba
powinnam już używać czegoś konkretniej na noc.
Dla przypomnienia: 25 lat (no, za niecałe pół roku będzie 26, ale co tam,
odmładzajmy się), cera raczej bez większych problemów (jedyne co to duże,
raczej pozatykane pory, ale z tym to już nawet nie walczę, bo i tak się będą
zatykać i tak), trudno nawet powiedzieć jaka, chyba mieszana albo normalna
(jak umyję wodą twarz, to czuję, że się ściąga, ale mamy strasznie twardą
wodę w Olsztynie).

O, i jeszcze pytanie: czy warto zaiwestować te 80zł w gąbeczkę Biothermu
ZAMIAST oczyszczania u kosmetyczki? Czy najpierw kosmetyczka, a potem
gąbeczka? Czy sama gąbeczka da sobie radę?

Pozdrawiam!
Maja

1. Data: 2006-01-06 13:19:33

Temat: Re: nieskobudżetowy krem na noc?
Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):
> [...]
> (jak umyję wodą twarz, to czuję, że się ściąga, ale mamy strasznie twardą

Ja ostatnio zachwyciłam się Sorayą, seria dotleniająca, Rafa Koralowa
(taka niebieska). Jest krem na dzień, na noc, tonik, maseczka. Wszystko
w cenie ok. 14-18 zł (zależy od sklepu).
Teraz kremu na dzień nie używam, bo zimno, a moje zaczerwienienia zaraz
buntowałyby się, ale reszta - jest super (zresztą, zaczynałam od toniku
i od niego poszłam dalej).

Z tego co pamiętam Botoskin chyba jest 30+ (choć może się mylę), zresztą
miałam tego próbki i niespecjalnie mnie to nawilżało...
Loreala nie znam...

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2006-01-18 16:39:25

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał/a w

> Możecie mi pomóc w wyborze takiego?

Soraya Beauty Creator. Niebieskie opakowanie. Cena ok. 16zł.

--
mips

"Właśnie skończyłem dietę 14-dniową.
I jedyne co straciłem, to dwa tygodnie"