ruby rose

1. Data: 2006-01-08 11:32:47

Temat: Re: ruby rose
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka napisał(a):

> To samo pytanie o Kraków:)

oprócz tego co napisały poprzedniczki - dwa stoiska sa na Nowym Kleparzu

pierwsze - zaraz koło wejścia - tego przy światłach/skrzyżowaniu
drugie -też przy wejściu, ale koło apteki bedącej na rogu, od strony Pl.
Inwalidów (tam było taniej)

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

1. Data: 2006-01-08 15:34:15

Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

karka wrote:

> znajdziesz te kosmetyki w kupieckich domach towarowych.niestety nie pamietam
> numeru boksu.ale stoisko znajduje jako trzecie na brzegu przy wyjsciu na
> swietokrzyska(wejscie od palacu kultury).pozdrawiam
> Karolina

A nie chodzi Ci o golden rose? Bo te, to wiem, że są w kdt i ogólnie
łatwiej je dostać. Jestes pewna, że to stoisko z ruby rose??

1. Data: 2006-01-08 15:37:03

Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aduś wrote:

> W Arkadii, na wysokosci kas Carrefour'a.
>
> Pozdrawiam
> Aduś
To samo pytanie co niżej; jesteś pewna że Ruby a nie Golden rose?Bo w
ardadii bywam często i myślę, że bym zauważyła na 100% bo cienie robią
rewelacyjne i ubolewam, że tak trudno je dostać.

1. Data: 2006-01-08 17:18:04

Od: "karka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie chodzi Ci o golden rose? Bo te, to wiem, że są w kdt i ogólnie
> łatwiej je dostać. Jestes pewna, że to stoisko z ruby rose??

jestem pewna bo statnio kupowalam:))

1. Data: 2006-01-10 18:09:49

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze ktos ma namiary na Bialystok?