rude ślady w kabinie prysznicowej - ratunku!

1. Data: 2004-11-09 09:34:42

Temat: rude ślady w kabinie prysznicowej - ratunku!
Od: "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Mam problem jak w temacie - w miejscu połączenia brodzika ze ścianą pojawiły
się niemożliwe do usunięcia rude ślady.

Zastanawiam się, czy to nie ma związku z silikonem, którym jest uszczelniony
brzeg brodzika i glazura (i plastykowy ćwierćwałek między nimi).
Podejrzewałam też przez chwilę, że to rudy pył jeszcze od cięcia płytek
glazury, ale to fałszywy trop, bo moje płytki były z białej, a nie rudej
ceramiki.

Pomóżcie - co to może być i jak się tego pozbyć?
Dodam jeszcze, że nie chodzi o żelazo z wody, bo z tym nie ma u mnie
problemu.

Pozdrawiam,
Lady Huncwot

1. Data: 2004-11-09 13:34:30

Temat: Re: rude ślady w kabinie prysznicowej - ratunku!
Od: "Mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam się, czy to nie ma związku z silikonem, którym jest uszczelniony
> brzeg brodzika i glazura (i plastykowy ćwierćwałek między nimi).
Może mieć. Jeśli nie jest to silikon sanitarny proponuje wymienić go właśnie na
taki. Trochę upierdliwe jest wydłubywanie starego, ale warto.

> Pomóżcie - co to może być i jak się tego pozbyć?
> Dodam jeszcze, że nie chodzi o żelazo z wody, bo z tym nie ma u mnie
> problemu.
To pomaga błyskawicznie:
http://www.hgpolska.pl/php/grupy_szczegol.php?nr=68

Pozdrowienia,
Mała

1. Data: 2004-11-10 10:37:27

Od: "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
właśnie na
> taki. Trochę upierdliwe jest wydłubywanie starego, ale warto.

Dzięki wielkie, wypróbuję. To pewnie można kupić w Castoramie.
Pozdrawiam,
LH

Nowy telefax Panasonic
Samodzielna budowa szafy wnekowej