ryba faszerowana

1. Data: 2001-04-09 10:57:39

Temat: ryba faszerowana
Od: "MałaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mój luby zapałał nagłą chęcią zjedzenia ryby faszerowanej w galarecie.
Miałam dobry przepis na takową, ale został u rodziców. W nowym gniazdku nie
mam jeszcze żadnej porządnej książki kucharskiej. Czy możecie mi podesłać
jakiś dobry, sprawdzony przepis?
Będę baaardzo wdzięczna
Pozdrawiam
MałaM

1. Data: 2001-04-11 10:07:15

Temat: Re: ryba faszerowana
Od: "Artur Z" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Miesiecznik "Kuchnia" juz dwa razy podal bardzo fajny przepis na szczupaka
faszerowanego(w/w jest prawie bialy po ugotowniu).W skrocie Ci go opisze
,ale po szczegoly odsylam do gazety.
Szczupaka w calosci "rozbierasz" ze skory(wykonujesz naciecie wkolo glowy,
potem ciagniesz lekko nacinajac do ogona-schodzi jak rekawiczka).Miesko
obierasz z osci mielisz,dodajesz bulke namoczana w
mleku(mielisz)-bjetosciowo 2/3 miesa,ew podsmazona na masle
cebule(mielisz),jajko,sol,pieprz bialy,galke muszkatolowa(szczypte),cukier
do amaku.
Skore rozkladasz na folii alu(dobrze jest ja natluscic,zeby nie przywieralo)
na niej ukladasz mieso i zawijasz taka kiszke sciagasz folie na koncach jak
cukierek i do garnka.
Z inymi rybami pomijasz czesc o skorze :-)).Generalnie bielsze i bardziej
kleiste sa rybki slodkowodne(vide: niesmiertelny karpik)

--
Pozdrawiam.Artur Z

Beszamel zamrożony?
Co w Wielkim Tygodniu?