ryba po aryjsku ze smietaną,śledziem i truskawkami

1. Data: 2005-05-17 08:16:43

Temat: ryba po aryjsku ze smietaną,śledziem i truskawkami
Od: "jan kowalski" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie
ma ktoś przepis na to?

pozdr

2. Data: 2005-05-17 08:54:12

Od: "Kyllyan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja Babcia nieboszczka zawsze twierdziła, że śledź i ryba to zupełnie co
innego, i do siebie nie pasują. Nigdy nie łączyła śledzia z rybą w jednej
potrawie ;) Ale śledź z truskawkami? To może być interesujące.

--
Sławomir J Marusiński
Gdańsk

3. Data: 2005-05-17 09:36:48

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To może być interesujące.

ni sądze aby biegunka po tym byl interesujaca
p.

4. Data: 2005-05-17 10:15:56

Od: "Morrigan" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jan kowalski" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> jak w temacie
> ma ktoś przepis na to?

Zestawienie dosc mordercze, wybralabym z tego truskawki ze smietana;)
Atena Smolińska

"If you're not dancing, you're wasting your feet."

5. Data: 2005-05-17 11:51:33

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jan kowalski <p...@w...pl> napisał(a):

> jak w temacie
> ma ktoś przepis na to?

Karp po żydowsku a potem krem z truskawkami.
;-)
pozdr. Jerzy

6. Data: 2005-05-17 12:06:35

Od: "Oszust" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałem podobny przepis w satyryznym programie: "Gotuj z Hitlerem":),
pewnie gdzieś to krąży po sieci.

--
Oszust
GG 2652263

7. Data: 2005-05-17 12:18:08

Od: "remember" <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Moja Babcia nieboszczka zawsze twierdziła, że śledź i ryba to zupełnie co
> innego, i do siebie nie pasują. Nigdy nie łączyła śledzia z rybą w jednej
> potrawie ;) Ale śledź z truskawkami? To może być interesujące.

Zapomniałeś, że twoja babcia w ogóle nie uważała śledzia, ale była z
Piotrkowa, to tak mieć mogła.
remember

8. Data: 2005-05-17 12:33:18

Od: "Lunac" <Lunac(no-spamm)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jan kowalski" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> jak w temacie
> ma ktoś przepis na to?
>
> pozdr

A ja znam bardzo podobny przepis.
Karp z truskawkami i kaszanka.
Jak najbardziej po aryjsku. Jest to odkryta przypadkowo zabytkowa tasma
z II wojny.
Polecam "Gotoj z Hitlerem"
Jesli nie zgotojecie, napewno bedzie duzo smiechu.
http://filmy.kicz.org/filmy/

Pozdrawiam
Lunac

jakis ciekawy przepis na botwinke ???