Re: rysunki a osobowo?ć

From: "Margolcia" <b...@p...man.lublin.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: rysunki a osobowo?ć
Date: Tue, 11 Jan 2000 21:42:45 +0100

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości:
<6...@4...com>...
>Pewnego dnia, "Machalas" <w...@f...com.pl> na
>
>Ja w to nie bardzo wierze - zbyt latwo jest oszukac.

Czesc Bartek!
Jasne, jesli z zalozenia chcesz kogos oszukac, to w kazdy tescie mozesz
przeciez pisac glupoty i rysowac bzdurki. Ale teraz wyobraz sobie, ze w
lapki fachowca dostaja sie Twoje rysunki tak zwane "konferencyjne" , czyli
rysowane prawie podswiadomie, takie bazgrolki, ktore zwykle sie smaruje z
nudow.
I sa tam np. same sloneczka , kwiatuszki,,,,,,,,
A na innym tylko kwadraty, prostokaty, surowe kontury. O ktorym powiesz
pogodny ekstrawertyk?
Bo jak zauwazylam, temat tych rysunkow przez dlugi czas pozostaje nie
zmieniony. Prawie mozna po nich poznac autora.
A grafologia?
To cala nauka. Robiono np. charakterystyki grafologiczne listow Napoleona.
Golym okiem laika bylo widac, ktore pisane byly w okresie chwaly, a ktore
pod koniec zycia.
Ja czesto prosze nowo poznane osoby o napisanie mi czegos - niby dyktuje, od
tak sobie.......Czasem mozna cos zobaczyc, co sie podejrzewalo. . Teraz tak
malo pisze sie odrecznie, ale zobaczcie, czy jakis wasz list jest podpisany
i jak ten podpis wyglada. Czy to tylko inicjaly, czy zygzak, czy ogromne
imie, czy zawijas w ktory zawiniety jest podpis?
Mozna sie czegos dowiedziec o sobie.
Pozdrawiam Kubus Fatalista - Bozena.