Re: rysunki a osobowo?ć

From: "Machalas" <w...@f...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: rysunki a osobowo?ć
Date: Tue, 11 Jan 2000 21:06:25 GMT

Witam i dzięki (po raz kolejny..) za szybką odpowiedź.
Tak mi się przypomniał, w nawiązaniu do tematu, program MdM, gdzie gościł
facet od "duchów". Miał wahadełko, przykładał je do klatki piersiowej
pacjenta, zaczęło wirować, on zamknął oczy i po chwili wolno wymienił jakieś
tam wady i zalety kolesia.
I tu był czad - koleś mówi "bzdura!!". Śmiech.

Można oczywiście to odebrać tak - gość (nie wiem jak to się mówi -
egzorcysta? wróżbita?) mógl mieć rację, ale przed kamerą klient się nie
przyzna, albo nie mieć racji i tamten zareagował odpowiednio.

Wiesz, najciekawsze jest to, że "trudno wyczuć". Zarówno testy rysunkowe,
jak i te "kosmiczne" historie. No bo co? Zgadniesz? Mogło być tak, że mój
znajomy se trafił albo, spryciarz, zna mnie długo i udaje, że "ooo!, proszę,
wiem o tobie z testu".
Dlatego chcialbym dowiedzieć się od osób, ktore psychologią zajmują się
poważniej, czy coś w tym jest, czy to faktycznie statystyka, jak mówisz,
albo kit.

Ty, a powiedz mi, po co rysowałeś lewą ręką? :)))))
I jeszcze, co to jest hiro...coś tam?

Machalas
***
" Do tego, żeby żyć zwyczajnie, trzeba mieć wiele odwagi "
S.A. Kierkegaard

Bartek Nagorny :