sadyl sie zlamal - czyli galerii ciag dalszy ;-)

1. Data: 2001-08-04 14:11:36

Temat: sadyl sie zlamal - czyli galerii ciag dalszy ;-)
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Kochani, ostatnio nie anonsuje zmian w galerii, bo mma nadzieje, ze od czasu
do czasu zagladacie i widzicie, ze nam przybywa jak wody na zalanych
terenach poludniowej Polski. Jednak nie moglam sobie odpuscic poinformowania
was, iz sadyl dal sie namowic i zamiescil swa podobizne (i to w obu
wersjach) w galerii :-) Poza tym duzo ciekawych, nowych twarzy - wszyscy
oczywiscie wygladaja inaczej niz to sobie wyobrazalam :-)
herbatka

1. Data: 2001-08-04 15:42:40

Temat: Re: sadyl sie zlamal - czyli galerii ciag dalszy ;-)
Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl-no_spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wersjach) w galerii :-) Poza tym duzo ciekawych, nowych twarzy - wszyscy
> oczywiscie wygladaja inaczej niz to sobie wyobrazalam :-)

A mi sie ta strona dziaij od rana nie moze otworzyc :(((( buuuu

Marta

1. Data: 2001-08-04 16:48:25

Od: "Mikie" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

>. Jednak nie moglam sobie odpuscic poinformowania
> was, iz sadyl dal sie namowic i zamiescil swa podobizne (i to w obu
> wersjach) w galerii :-)

Znamy teraz jego prawdziwe oblicze
Jak zobaczylem ta fotke nie moglem sie powstrzymac od smiechu (a ze
spozywalem wlasnie makaron+jagody+smietana, wyswietlacz ma radosne,
fioletowe plamki :-)

Mikie

1. Data: 2001-08-04 18:10:23

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-08-04 18:23:24

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl-no_spam> szukaj wiadomości tego autora

Pomozcie!!!! Co mam zrobic, zeby strona mi sie otworzyla? Czy innym ona
dzisiaj dziala?

Marta

1. Data: 2001-08-04 18:57:49

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta MJ" <m...@b...com.pl-no_spam> wrote:

>Pomozcie!!!! Co mam zrobic, zeby strona mi sie otworzyla? Czy innym ona
>dzisiaj dziala?

działa.Martuś pomogę ale jak...?

Napisz z czego wchodzisz? Z ulubionych czy kopiujesz adres czy
ręcznie wklepujesz? (sama jestem laik ale pomyślimy ).

AgataW.

1. Data: 2001-08-04 19:05:47

Temat: Odp: sadyl sie zlamal - czyli galerii ciag dalszy ;-)
Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AgataW <a...@g...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9khge0$a21$...@h...uw.edu.pl...

A czy mozecie podac jeszcze raz linka do niej? Bo ja nie mam :((

Pzdr.
Magda

1. Data: 2001-08-04 19:08:37

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> A czy mozecie podac jeszcze raz linka do niej? Bo ja nie mam :((
>
> Pzdr.
> Magda

http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/

Herbatka

1. Data: 2001-08-05 10:03:45

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl-no_spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości

> działa.Martuś pomogę ale jak...?

> AgataW.

Juz dziekuje :))) musialam zmienic proxy czy jakos tak :)))

Pozdrawiam,

Marta

zarcie
Coś na rocznicę ślubu?
proszę o przepis na mase z galaretki
sos teryiaki
Powiedzcie, jak zrobić czeskie/słowackie knedliki