Re: samobójstwo - dlaczego?

From: "mała" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: samobójstwo - dlaczego?
Date: Tue, 4 Jan 2000 20:55:06 +0100

"Machalas" <w...@f...com.pl> wrote in message
news:qKoc4.16158$N3.379403@news.tpnet.pl...
> Powitał.
>
> Ostatnio zrobiło się glośno o Tomaszu Beksińskim, który popełnil
samobójstwo
> 24.12.99
> To skłoniło mnie do takiej refleksji - dlaczego ludzie, ktorzy są znani,
> mają kasę, fanów, są autorytetem dla innych itd... , NAGLE odchodzą z tego
> świata na wlasne życzenie.
> aktorzy - M.Monroe, muzycy - J.Joplin, K. Cobain, dziennikarze - Beksiński
> (przyklady pierwsze z brzegu). O co chodzi?
>
> Machalas

czasami po prostu tak jest,ze jest nam strasznie ciezko
i nie mamy sie do kogo zwrocic z naszymi klopotami (albo po prostu nie
chcemy
i otaczamy sie skorupka, z ktorej w koncu cos sie musi wykluc)
niektorzy ludzie umieja sobie z tym poradzic.
ci bardziej wrazliwi (np. artysci), ktorzy zazwyczaj dostaja od zycia kopa
czasem nie wytrzymuja tgo napiecia i ... poddaja sie
"kazdy kiedys umiera, ale nie kazdy tak naprawde zyje (...)"
glowki do gory

pozdrowki
mała