Re: samobójstwo - dlaczego?

From: "bary" <b...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: samobójstwo - dlaczego?
Date: Tue, 4 Jan 2000 21:58:13 +0100

>Kiedy chcialam sobie odpowiedziec na to pytanie jednym zdaniem, zawsze
>wychodzilo mi - ...inny prog wrazliwosci..."
>Chyba jednak najwiecej samobojcow spotyka sie wsrod artystow. Malarzy,
>pisarzy, muzykow..
>(Czy ktos slyszal o samobojcach matematykach, albo informatykach?).

Ja jak siedzę na wykładach matmy to czasami..... ;)

Ha właśnie mi się nasunął jeden text. Gdzie też napisano, że tacy ludzie

'odporniejsi' :

"Aktor filmowy może potrzebować s e t e k "g ł a s k ó w" na tydzień od
anonimowej masy wielbicieli, by uchronić swój "rdzeń kręgowy przed
uschnięciem", natomiast naukowiec może być fizycznie i psychicznie zdrowy
otrzymując jeden "głask" rocznie od poważnego mistrza a ..."

to zdaje się z Berne'go.

Mam na dzieje, że to się ma jakoś do tematu ;)

Raczej tak...

>Pozdrawiam.
>Bozena.

JAcEk

------

"Czasami lepiej odejść od zmysłów by nie zwariować"
"Don't worry, be happy"